Netgear EVA8000 speelt films niet af.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heerovanderveen

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2009
Ik heb dit weekend een Netgear Eva8000 in huis gehaald.
Na wat stoeien lukte het goed om bestanden af te spelen van een externe harde schijf (LaCie). Echter alleen de foto's en muziekbestanden, niet de video-bestanden. Ik heb alles bekabeld aangesloten (niet draadloos), en ik heb ook internet-verbinding. Ik kan namelijk wel RSS-feeds lezen en You-tube filmpje zien, maar ook niet afspelen.
Het rare is dat heel enkele avi-bestanden wel afgespeeld worden, maar de meeste niet, ook iso bestanden enzo lukt niet. Ik heb het vermoeden dat er een instelling ofzo verkeerd staat) Want de EVA8000 staat er volgens mij bekent om heeel veel destanden te kunnen afspelen.
Wie kan mij helpen...:rolleyes:

Welkom op Helpmij! :thumb:

Ik zou me alleen kunnen voorstellen dat je bij de set-up niet de juiste "TV Mode" hebt gekozen (default instelling is NTSC 480i, wij hebben PAL).
Welke uitgang gebruik je voor video? Composite (1 kabel) of component?

Welkom op Helpmij! :thumb:

Ik zou me alleen kunnen voorstellen dat je bij de set-up niet de juiste "TV Mode" hebt gekozen (default instelling is NTSC 480i, wij hebben PAL).
Welke uitgang gebruik je voor video? Composite (1 kabel) of component?

"tv mode" heb ik inderdaad ook al mee gestoeid (maar toen had ik helemaal geen beeld meer:confused:) Ik heb het nu inderdaad met NTSC 480i en "PAL 540p" ?? geprobeerd.. Hte rara is overigens wel dat foto wel gewoon zichtbaar zijn en een paar video's ook, maar dat is het dan ook....
Ik heb de mediaplayer aangesloten met een Scart-kabel, en ook de tulpkabels

Het is óf scart, óf de component (tulp) gebruiken...

Heb je de nieuwe firmware, 2.0.150 er al opzitten?

Het is óf scart, óf de component (tulp) gebruiken...

Heb je de nieuwe firmware, 2.0.150 er al opzitten?

Ik heb nu inderdaad de Scart (alleen) aangesloten, maar ik heb het ook met de component geprobeerd, met hetzelfde resultaat.
De laatste firmware (2.1.83) staat er ook op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan