Netgear router defect??

Status
Niet open voor verdere reacties.

bhoeyb

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2007
Ik heb hier een Netgear RP114 router. Het ding werkt al jaren prima ... tot vandaag.
Toen ik terug thuis kwam van't werk, branden alle leds van de router. Toegang tot internet of email is onmogelijk.
De router resetten door hem uit de stekker te trekken verhelpt niets. Een andere transfo aansluiten op de router verhelpt niets. De modem resetten verhelpt niets. Alle leds blijven branden. Zonder router kan ik wel op't net.
Zou hij door de bliksem van namiddag geraakt geweest zijn?
Iemand een idee? Merci!

Ik denk dat hij blijft hangen met opstarten. Zelf ook een keer gehad en met geen mogelijkheid meer aan te praat te krijgen.

Je zou hem eens 24u van de stroom af kunnen halen. Soms werkt dit maar andere ben ik ben dat hij inderdaad defect is.

Ik heb hier een Netgear RP114 router. Het ding werkt al jaren prima ... tot vandaag.
Toen ik terug thuis kwam van't werk, branden alle leds van de router. Toegang tot internet of email is onmogelijk.
De router resetten door hem uit de stekker te trekken verhelpt niets. Een andere transfo aansluiten op de router verhelpt niets. De modem resetten verhelpt niets. Alle leds blijven branden. Zonder router kan ik wel op't net.
Zou hij door de bliksem van namiddag geraakt geweest zijn?
Iemand een idee? Merci!

Een router reset je niet niet door de stekker uit te trekken maar er zit een zeer klein resetknopje op wat je bijvoorbeeld met een naald een 10 tal seconden ingedrukt moet houden.

Het resetknopje heb ik ook al geprobeerd. Helaas geen effect.
De router is nu ontkoppeld. Misschien doet ie het morgen wel.

Als ik een nieuwe router moet komen, heeft iemand een suggestie? Er moeten 2 PCs via de draad op aangesloten en als het mogelijk is, ook een draadloze functie hebben voor mijn laptop. Bestaan er zulke combinatie routers:confused: ?

Nieuw router ? : Netgear WGT624.... wireless + 4 vaste aansluitingen........
oersolide...

Hoop dat je er net zo gelukkig mee zult zijn als ik! Heb hem nu 2 jaar, 1x moeten resetten [na onweersbui], werkt perfect, gemakkelijk in te stellen.....
[Voor deze had ik een Eminent... drama! Maar toen dacht ik dat het zo hoorde: iedere dag een reset]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan