Netgear WGR614 Router/Antenne vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

mjboeve

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
263
Hoi,

Ik heb net een Netgear WGR614 router gekregen maar weet iemand ook of ik de antenne (nu 2 Dbi) makkelijk kan vervangen door een 5 Dbi of 10 Dbi antenne?

Kan nergens vinden of de antenne ook daad werkelijk afschroefbaar is, het lijkt er wel op als ik naar de router kijk.
 
Nee, helaas... de antenne kan er NIET af....
(of je moet het ding, met verlies van garantie, gewoon "slopen" en dan "customizen" door er zelf een andere antenne op te solderen, maar dat is misschien een beetje "zonde"?)
 
Maar weet je ook hoe ik mijn bereik groter en sterker kan maken, wanneer ik geen antenne kan vervangen?

Iemand anders een idee las wel iets over Range extenders (hakwing)
 
Maar weet je ook of dit echt werkt?
Ik ben die van Hawkings nog aan het bekijken, en ziet er wel interessant uit hoef niks geen extra kabels te installeren (behalve stroom)en hij verzend signaal gewoon verder?

lijkt prachtig
 
Welke je ook neemt, de installatie is hetzelfde: je moet de repeater eerst met een utp kabeltje aan de router hangen zodat ze even "gezellig kennis kunnen maken", daarna koppel je 'm los en zet je het ding ergens halverwege met alleen een voedingskabeltje eraan.... en dan zend hij het ontvangen routersignaal gewoon een (heel) eind verder...

En, oh ja, (kleine toevoeging) dit werkt echt! Talloze bedrijven gebruiken (in hun grote hallen en kantoren) repeaters...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan