Netgear WGR614 v6 firmware updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

calvin15

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
221
hallo helpmijers,

Ik heb een Netgear router en wil die graag voorzien van de nieuwe firmware maar elke keer als ik het probeer te uploaden naar de router dan zegt hij op de helft: De webpagina kan niet worden weergegeven en kan hem niet updaten. Dit gebeurt elke keer wat doe ik fout?

MvG calvin
 
Hoi,
wat je waarschijnlijk fout doet is door dit draadloos proberen te doen en dat werkt niet. Wat ook kan is dat je dat rechtstreeks v.d. website wil doen,ook dat werkt niet je moet het bestand eerst naar je pc downloaden en van daaruit naar je router uploaden.
Verbindt je pc ff bekabeld met de router en het moet geen probleem zijn.
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn pc er standaard met kabel op aangelsoten, en ik had eerst het bestandje gedownload van de webstie en op mijn pc gezet daarna heb ik ingelogd en het geprobeerd te uploaden en dan krijg ik van: De webpagina kan niet worden weergegeven. Het is niet zo dat de router dat aangeeft maar je kent wel dat scherm wat je standaard hebt van je internet browser.
 
Laatst bewerkt:
Tot nog toe heb je idd niets verkeerds gedaan. Je hebt wel daarna evt. het modem en router gereset en de pc herstart?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan