NETGEAR wifi versterker probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bibbertje

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2013
Berichten
38
Goedemiddag,
Ik heb sinds kort problemen met mijn wifi. Het modem (ziggo, Cisco EPC3928) hangt in de meterkast en in de woonkamer heb ik een NETGEAR WN3000 RP (V1 H2) versterker.
Deed het altijd prima. We gebruiken in de woonkamer onze smartphones, een iPad en netflix via de Chromecast en de iPhone.
Helaas opeens sinds 3 weken is het meest rechtse knopje, "link rate status" van de versterker ROOD. En de verbinding is heel slecht. Plaats ik de versterker dichterbij de meterkast, dan is het lampje groen en de verbinding prima.
Hoe kan dit ineens? Ik heb het kanaal van het signaal in het modem al gewijzigd en heeft acceptabel tot vrij veel interferentie.

Het heeft altijd goed gewerkt, maar nu niet meer, heeft het zin om een sterkere versterker aan te schaffen?
Ik zie ook dat er updates zijn voor deze versterker, kan dat er iets mee te maken hebben?

Vast dank!!!
 
Updates kunnen wonderen doen. Ik zou het proberen. Heb het ook wel eens gehad. WiFi adapter werkte niet meer en updaten deed wonderen.
 
Dank je wel. Dan iets wat ik niet snap: er zijn in het lijstje wel 4 updates. Moet ik die allemaal afwerken of kan ik alleen de laatste (nieuwste) nemen?? Bedankt!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan