Goedemiddag,
Ik heb sinds kort problemen met mijn wifi. Het modem (ziggo, Cisco EPC3928) hangt in de meterkast en in de woonkamer heb ik een NETGEAR WN3000 RP (V1 H2) versterker.
Deed het altijd prima. We gebruiken in de woonkamer onze smartphones, een iPad en netflix via de Chromecast en de iPhone.
Helaas opeens sinds 3 weken is het meest rechtse knopje, "link rate status" van de versterker ROOD. En de verbinding is heel slecht. Plaats ik de versterker dichterbij de meterkast, dan is het lampje groen en de verbinding prima.
Hoe kan dit ineens? Ik heb het kanaal van het signaal in het modem al gewijzigd en heeft acceptabel tot vrij veel interferentie.
Het heeft altijd goed gewerkt, maar nu niet meer, heeft het zin om een sterkere versterker aan te schaffen?
Ik zie ook dat er updates zijn voor deze versterker, kan dat er iets mee te maken hebben?
Vast dank!!!
Ik heb sinds kort problemen met mijn wifi. Het modem (ziggo, Cisco EPC3928) hangt in de meterkast en in de woonkamer heb ik een NETGEAR WN3000 RP (V1 H2) versterker.
Deed het altijd prima. We gebruiken in de woonkamer onze smartphones, een iPad en netflix via de Chromecast en de iPhone.
Helaas opeens sinds 3 weken is het meest rechtse knopje, "link rate status" van de versterker ROOD. En de verbinding is heel slecht. Plaats ik de versterker dichterbij de meterkast, dan is het lampje groen en de verbinding prima.
Hoe kan dit ineens? Ik heb het kanaal van het signaal in het modem al gewijzigd en heeft acceptabel tot vrij veel interferentie.
Het heeft altijd goed gewerkt, maar nu niet meer, heeft het zin om een sterkere versterker aan te schaffen?
Ik zie ook dat er updates zijn voor deze versterker, kan dat er iets mee te maken hebben?
Vast dank!!!