netmeeting integreren in msn messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolle

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2002
Berichten
279
Web cam werkt wel met xp alleen iemand anders moet mij uitnodigen voor een netmeeting anders werkt het niet.
Als ik het goed begrepen heb staat net meeting ook bij het messenger scherm, alleen bij mij dus niet ik heb ze los van elkaar.

Weet iemand hier de oplossing voor?


groeten marco

oh ja heb messenger 5.0
mijn broertje ook maar dan met 98 se.
 
misschien ffies opnieuw messenger downloaden?
 
Dat heb ik gedaan maar dat maakt helaas geen verschil.
 
owja oke, heb niet zoveel verstand van msn maar misschien moet je een iets oudere versie hebben ofzo?
 
messenger 4.7 ook geprobeerd maar dat maakt helaas ook geen verschil.
 
Doe je wel een clean install??

verwijder alle bestanden mbt msn van je computer en download msn opnieuw (4.7 raad ik je aan) en installeer hem weer! Nu zou toch het probleem moeten zijn opgelost...

aan een firewall kan het ook niet liggen...
 
Ik heb nu de messenger 5 via software verwijderd em met jv 16 powertools de overbodige sleutels weggehaald, moet ik netmeeting ook verwijderen of is dit niet nodig?
Is dit clean genoeg of mis ik nu nog wat?

Alvast bedankt Killer

groeten marco
 
Messenger weer geínstalleerd maar helaas geen netmeeting, wil hem downloden ( alleen voor 95,98 en nt) toch geprobeerd maar wil helaas niet instaleren ( versie 3.01) is er dan nog iets anders voor xp, camera starten wil niet als die ander geen xp heeft alleen als iemand mij uitnodigd voor een netmeeting werkt het prima.


marco.
 
Je hebt nu msn 4.7 op je computer staan??

zit je misschien op een netwerk?
 
Ja heb nu messenger 4.7 erop staan heb ook 5.0 weer geprobeerd maar geen netmeeting, en ik heb geen netwerk.
Ik werk met xp en als mijn broertje mij uitnodigd voor een netmeeting( windows 98 se ) werk het uitstekend.
Ik kan ook nergens voor xp netmeeting downloaden.

Marco.
 
Gelukkig opgelost, via google wat artikels gevonden.
Het komt er opneer dat netmeeting al volledig is geïntregeerd met xp. Heb nu compatibliteit op windows 2000 gezet, opnieuw opgestart en jawel netmeeting staat weer in de messenger.

Compatibliteit kun je bij messenger 5.0 instellen via c: program files>messenger rechter muisklik op icoon en klaar is kees.


Groeten en bedankt marco.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan