netropa hotkey scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisa02

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2003
Zodra ik mijn computer opstart en op mijn bureaublad kom verdwijnt dit achter een egaal wit scherm Bovenin een smalle blauwe balk met Netropa Hot Key. Ik weet dat dit te maken heeft met de toetsen op mijn keyboard. Maar ik kan het niet wegklikken. Alleen via Taakbeheer, maar dan doen de sneltoetsen het niet meer. Dit probleem doet zich pas sinds vandaag voor. Systeemherstel naar gister helpt niet.
Wat kan ik hieraan doen. Het is erg lastig omdat ik vaak werk met snelkoppelingen op het bureaublad, waar ik nu dus niet bij kan komen

Ik denk toch dat er bij mij iets anders aan de hand is. Ik heb zelfs nog geen verbinding met internet als dit witte scherm verschijnt. zodra het bureaublad in beeld komt wordt het scherm van Netropa hotkey opgestart. Rechts bovenin zit alleen een rood kruisje, maar al je dat aanklikt gebeurt er niets.

Ken het progamma niet weet dus niet hoe je scherm er uit ziet.
Dat je een rood kruis krijgt als je nog niet op internet zit lijkt me ergens logisch.
Ongeveer net zo iets als dat je een site probeerd te downloaden maar een deel mist er, dan krijg je ook rode kruisjes.
Verschijnt er wel iets als je verbinding hebt met internet?

N.b. .. misschien toch maar even installeren en dan deinstalleren..

Het kruisje zit niet in het beeld, maar net als bij elk venster rechts bovenin, waar je het venster mee kunt wegklikken. Alleen gebeurt er in dit geval niets.
Vanmorgen bij het opsterten kwam het scherm niet terug, dus wacht nu eerst maar weer af.
Bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan