Netscape en opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erial-C

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2001
Probleem met Netscape:

Enkele maanden na installatie (laatste versie) functioneert het opslaan niet meer. Plaatjes opslaan als, werkt niet en doel opslaan als, werkt ook niet.

Wanneer je iets opslaat, lijkt er geen probleem; er is ook geen foutmelding, maar het bestand wordt niet opgeslagen.

En de Download manager kan niet geopend worden, ook niet als je hem handmatig uit het pulldown menu selecteert.

De cache legen helpt niet.

Alleen na het verwijderen van en opnieuw installeren van Netscape doet het opslaan het weer.

Ik had dit probleem enkele maanden geleden en gisteren weer.

Kent iemand dit probleem, cq. een oplossing?

Bedankt.

hmmm, vrij raar...
Vooral waarom die dwlmanager helemaal niet meer opstart.

Mss dat het komt omdat, in netscape alle opgeslage bestanden worden onthouden... Hij zal die mss ook wel is afgaan om te zien of ze der nog zijn, of proberen de vorige download af te maken, en blijft hangen...

Nu weet ik niet juist hoe netscape nu download, maar ik vermoed dat het ook eerst naar een tmp folder gaat, waar de data word gevormd tot de eigelijke file... Als je die file ziet te vinden te krijgen, en hem delete,
en dan eventueel nog ervoor kan zorgen dat de logs van de dwlmanager gedelete worden, denk ik dat je een grote kans hebt dat je browser terug werkt...

Btw heb je XP? mss dat het iets temaken heeft met toegangsrechten?

Bedankt voor de tips; ik zal eens kijken.

Ik gebruik overigens XP Pro maar mijn account heeft een administrator status, dus ik neem aan dat het met toegangsrechten minder te maken heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan