netsky.z@mm wil niet weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesheersping

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Beste helpers(sters)
Sinds 1 maand krijg ik bij iedere scanactie (mcafee) een melding van een aanwezige virus! Het betreft :
W32/netsky.z@MM Het wordt gevonden in:C:\Documents en set.....nt\1\m000000...... Als ik het probeer te deleten,cleanen of in quarentine plaatsen,krijg ik een venstertje te zien waarin staat: The disk is write protected,the file cannotbe delete,cleaned of quaritined!
Ik heb windows xp prof. De compu werkt nog steeds prima.Ik heb al meerdere keren systeem herstel uitgeschakeld gehad om de restore map te legen. En ook tooltjes van Mcafee laten zoeken maar die vinden niets!
Verder hou ik de virus scanner up to date. Graag zou ik die melding kwijt willen want ik weet niet zeker of er toch ,zonder dat ik het weet iets met dat virus gaande is!
Ik wacht u mogelijke oplossingen met spanning af!

Groet Kees Heersping.

Als je systeem herstel hebt uit gezet, start je dan de pc weer opnieuw op? En het zelfde als je hem daarna weer aanzet?
Olav

netsky.z@MM verdwenen!

Beste helpers (sters)
Ik ben er uit!

Met het Stinger tooltje heb ik de exacte locatie gevonden. Vervolgens de compu uitgezet en in de veilige modus opgestart, daarna het bewuste bestandje opgezocht en verwijderd.

Ergo ben ik jullie zeer erkentelijk voor het mee denken!

groet en prettig week-end,
kees heersping

Ik ben blij dat het is gelukt.

Ik vind het alleen wel raar dat je deze variant hebt, aangezien deze nogal "oud" is.
Maarja soms weet je het toch niet.
Ik kwam vandaag ook een virus tegen en dat was vbs.loveletter. Deze is uit 2000:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan