Netsky

• Onderwerp starter Onderwerp starter kaj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kaj

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2001
Housecall vind het Netsky virus op mijn pc. Ik heb de removal tool van symantec laten lopen maar die vind geen netsky. Ook sysclean van trend micro krijgt 'm er niet uit. Wat nu te doen ....???? Thanks

Waarschijnlijk staat het virus in je restore map, dit kan je oplossen door je systeemhertsel uit te schakelen, de pc te herstarten en dan systeemherstel weer in te schakelen.

Dit heeft niets uitgehaald. Nog meer suggesties wellicht ??

Welke variant van Netsky heb je? Er zijn er nogal wat namelijk.....

Volgens housecall is het de netsky.P variant.....

Zou die tool van symantec wel werken op de P versie van het virus. Krijg steeds de melding dat het virus niet op mijn pc is aangetroffen ??

Nou het is zover,ik lig eruit. XP kan in geen enkele modus meer opstarten dus dat word denk ik alles opnieuw instaleren...... Een nieuw probleem dient zich echter aan. Om niet alle gegevens te kiezen start ik de recovery cdrom op en wil kiezen voor de reparatiemogelijkheid. Echter er word een Administrator-wachtwoord gevraagd..... Ik heb in het verleden bij het opstarten nog nooit een wachtwoord gebruikt. Weet iemand hoe ik dat kan omzeilen cq oplossen. Mooi kl*te
Thanks
Kaj:evil:

ps. Ik kan kiezen voor welke windows installatie ik me wil aanmelden. Nou ja kiezen... er staat alleen 1 mogelijkheid D:\windows. Hoort die niet op C: te staan ??

Ik zag op een forum dat dat wachtwoord te omzeilen was door de XP opstart diskettes te downloaden en te gebruiken. Dus dat werkt . Als ik kies voor de optie repareren blijft ie echter tseeds weer hangen en begint de hele procedure weer opnieuw. Weet iemand op dit forum wellicht hoe ik xp krijg geinstalleerd of gerepareerd zonder de C schijf te moeten formateren???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan