nette website

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
955
Ik ben erg slecht in fotoshop, maar kan redelijk overweg in paint.
Ik heb daarom de volgende resultaat gemaakt voor een internet radio station website.
Het moet wel voor anno 2016 worden...

hoe vinden jullie deze eruit komen te zien?
voorbeeld.jpg

tips, verbeteringen etc... meld het me.


Toelichting bijlage:

rechts boven zie je een speler staan, die voor de meeste mensen werkt.
gehele site moet compatibel zijn voor pc gebruikers >> tablet gebruikers >> mob. gebruikers.
 
Hieronder je spel / typ / zinsopbouw fouten etc. van het kleine stukje op je homepage
Hitdance radio is een tijdje offline gegaan, we zijn bezig een alternatief te zoeken voor meer dj's en onze kwaliteit te verbeteren. Verwacht wordt begin februari van 2016 dit weer geheel draaiend te krijgen. De website zal een ander beeld krijgen, maar eerst zijn we nu bezig onze software te verbeteren. Via deze pagina krijgt u later meer informatie over onze zender en de stand van zaken. Houdt daarom regelmatig onze nieuwe updates in de gaten.

Update: 24-11-2015 Hitdance radio zal binnenkort gaan starten met proef uitzendingen. Er zal een simple player online komen, maar er wordt nog niet actief muziek op gedraaid. Verwacht wordt wel dat we muziek krijgen in december 2015. Echter wanneer dj's live gaan hebben we nog niet vastgesteld, maar de verwachting is dat dit half januari 2016 zal gaan plaatsvinden. ideeën en vragen kan je hier opgeven:

Bovenstaande tekst kun je het beste ook een andere kleur geven op je site, vooral de blauwe kleur is niet goed leesbaar.

Daarnaast lijkt het me slim om via wordpress oid. te gaan werken. Ik zie dat je nu alles via webhelpje doet? Ik ken dat niet. Maar als ik op gastenboek klik is je logo etc. weg

Ik vind je logo en de opmaak van de site aan de bovenkant best leuk. Maar onderin is het echt een kinderspeeltuin.


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit even terzijde. Ik weet dat je hier niet om hebt gevraagd, ik zeg het alleen om je te helpen!

Het nieuwe paint bestand dat je doorgeeft...
De bovenkant zou ik kwa kleurstelling hetzelfde houden als je site die nu live staat.
Die kleuren passen prima bij elkaar en dan krijg je ook een beetje rust in je site.

Op dit nieuwe paint bestand heb je elk blok in de sidebars ook omringt met een gekleurde balk etc.

Ik vind het de druk. Maar dat is mijn mening.

Hopelijk heb je er iets aan.
 
Hieronder je spel / typ / zinsopbouw fouten etc. van het kleine stukje op je homepage

Ik vind het de druk. Maar dat is mijn mening.

Hopelijk heb je er iets aan.

tja spelfouten laat ik ff staan. want er is neit echt een site online..... (heb dat zeer gehaast online gezet en zonder validator)
Bovendien gaat me neit om de spelfouten, maar idd de kleur, indeling e.d.

Te druk? onderaan die getoonde advertenties mag idd netter, maar was ff een aanvulling.
Ik probeerde overal de kleuren terug te laten komen:

Menu toont van links naar rechts zelfde kleur als logo. Bovendien bevat het menu schuine vormen net als het logo.
de blokken met inhoudt links & rechts bevatten ook de kleuren die worden gebruikt in het logo en menu maar ieder apart ingedeeld. (links geel - rechts blauw)
de inhoudt, netjes in het midden, met misschien verkeerde tekst kleur en achtergrond. (gaat me meer om een voorbeeld, dan om de juiste kleur hierin)

vraag: zou ik deze indeling wel kunnen aanhouden of compleet wat anders maken? of hier en daar kleuren beter instellen om het er goed en netjes uit te laten zien?

p.s. alles wat je ziet wordt als onderwerp gebruikt of getoond op de (nog) te bouwen website in notepad ++ (geen andere programma's)
en ja: sommigen dingen worden gemaakt via webhelpje o.a. (gaat nu om de site indeling en er een site gemaakt kan worden)
 
Nou ik bedoel.
De kleur die je nu op je site hebt van je logo. Die is wat donkerder en rustiger dan het logo op je nieuwe design.
Die vakken zijn op zich prima alleen je moet dan goed de kleurstelling goed krijgen en met rustige borders werken.

Ik zou alleen de banner / het logo de volledige breedte geven. en dan het logo niet precies in het midden. Eigenlijk precies zoals je nu hebt op hitdance.nl en dan daaronder beginnen met de content en vakken.

Maar dit is slechts mijn mening. Als jij het drukker wilt dan is dat ook goed.
 
Maar dit is slechts mijn mening. Als jij het drukker wilt dan is dat ook goed.

De website nu online of de getoonde afbeelding in dit topic wijken totaal af van elkaar.
vergeet wat er online staat, maar wat ik wil zoals de afbeelding toont.

Ik begrijp wat je ermee bedoeld hoor.. ik ben immers geen prof ofzo.
maar heel strak een site bouwen vind ik oersaai en gaap gigantisch...
terwijl een ander de prachtige dico effecten mooi vinden.
ik wil daarom beetje tussen in blijven, en misschien idd wat minder kleur gebruiken, wel voldoende vorm en overeenstemmingen erin.
maar neem je tips mee! :thumb:
 
Mijn mening:

Veel te veel plaatjes en kleur. Zoek gewoon drie passende basiskleuren, en gebruik die voor je site.
 
Mijn mening:

Veel te veel plaatjes en kleur.

Misschien gelijk, zoals sommige dingen kan ik idd beperken tot bepaalde links ervan.
Desnoods luister live button maken, en vanuit daar de 10 tallen opties geven dan in plaats daarvan elke link op de site te vermelden.

Maar ik denk de rustigere kleuren ook meer wonder doen, gezien het disco effect.
Het menu met het logo is bijna het zelfde... de blokken links & rechts gebruiken ook hun kleur.
De rest wijkt ver af en zal een 3e basis kleur gaan worden......

Met dit soort reacties, komen we weer stap verder met ontwikkelen. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan