• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

netto.werkdagen() gestopt met werken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sameer

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2013
Beste

Een maand of twee geleden heb ik een bestand gecreëerd om totaal aantal werkdagen te berekenen. Het werkte nadat ik "Analysis Toolpack" had geïnstalleerd. Ik ben nu voor twee weken weg geweest en gisteren bleek het niet meer te doen. Het rare is dat alleen dit bestand niet werkt terwijl andere bestand met zelfde formule het wel doen. Geen enkel idee waar het aan ligt. Help je me hier aub uit. Ik heb reeds gezocht op internet maar niets werkt.

heel erg bedankt.

Staat berekenen wel op automatisch?

Als je dat zelf gecreëerd hebt moet het toch niet zo moeilijk zijn om na te lopen om te zien waar de fout zit.

Dat heb ik reeds geprobeerd maar t lukt niet. Andere bestanden met zelfde formule werken zonder problemen buiten dit ene. Kan er iets achterschermen iets zijn? Want daar ben niet in thuis.

Upload je bestand eens zodat er naar gekeken kan worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan