• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Netto werkuren in excel berekenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allereerst sorry voor het niet opsturen van het lijstje, kwam in de instelling een acute storing voor :mad:

Maar, ik was al heel blij met de "draak" heb deze nl net gecontroleerd en klopt in zijn geheel
zie bijlage waarin ik de netto werkuren handmatig berekend heb. en deze klopt ook in de reguliere tabel

Ik ga zometeen de laatste contoleren, laat het direct even weten

Bekijk bijlage 277761

Hallo Plongske, hartelijk dank,

Deze werkt ook conform verwachting op mijn tabel.
En met een eerdere opmerking kan, als in de toekomst de standaard werkdagen van de instelling wijzigen,
met gebruik van NETWERKDAGEN.INTL de formule omgezet worden naar een generiek inzetbare.

Hier kan ik mee aan de slag om de doorloop van clienten te analyseren en verbeteren. :d

Thnx

grtn Noud

Graag gedaan.
Het was wel even puzzelen.

@Sylvester
:thumb:

OOOOH:o

had even niet alle namen goed gelezen

Maar iedereen die input geleverd heeft om te komen tot de oplossing hartelijk dank :thumb:

Grtn Noud

@ Sylvester

Hartelijk dank voor deze andere wijze,
Ziet er handig uit, moet me er even in verdiepen, want ik ben niet gewend om met VBA te werken.
De eerdere formule van jullie werkt perfect, ben nu in staat de juiste analyses te maken va de verschillende afzonderlike proces stappen.

thnx

Grtn Noud

@Sylvester,
Was al aan het wachten toen ik die vraag zag voorbijkomen over nettowerkdagen in VBa;)
Ik was al zeker dat je iets ging proberen met een UDF:thumb:
Goed gedaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan