Netwerk Adapter <-> Digitale Camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

wildbunch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2006
Hallo,

Ik heb met succes thuis de wireless moden geinstaleerd waarmee ik op internet kan.
Nu heb ik een tijdje geprobeerd om 'n wireless netwerk op touw te zetten tussen mijn notebook en mijn (vaste) pc. Dit is allemaal nog niet gelukt.
Maar nu komt de vraag: Mijn pc kende de digitale camera weer eens niet waarop ik dus de installatie van de driver normaliter onder Configuratiescherm/Systeem/Hardwareprofielen/Hardware ongedaan maak.
En normaliter staat de digitale camera dan ook als zodanig onder categorie digitale camera.

Na mijn avontuur in netwerkland wil de computer met win XP home de digitale camera gaan zoeken onder de 'netwerk adapters' daar hoort hij niet thuis...
Wat moet ik hiermee?

(Wireless SpeedTouch moden 716i v5 met 121g adapter, waarmee ik probleemloos op internet kan maar netwerk (het delen van mappen met onderlinge computers is nog géén succes))

Normaal staat de digitale camera onder hardware profielen appart vermeld.
Tussen het lijstje Beeldscherm, Besturing, cd-rom, Modem, Monitoren, Muis, Netwerkadapters, PCMCIA, Poorten, etc.

Maar vaak na bepaalde tijd herkende hij de digitale camera niet meer en dan maakte ik via het tabblad stuurprogramma's de installatie van het stuurprogramma ongedaan waarop windows xp opnieuw de digitale camera weer vond en opnieuw zelf installeerde.

De laatste keer wilde hij de digi cam plaatsen (weergave door geel vraagteken) onder de Netwerkadapters en daar hoort hij niet thuis.

Ik wil weer hebben dat als ik de camera (de Canon Powershot) inplug hij deze weer appart in het lijstje vermeld en her-installeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan