Netwerk adapter driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

william53

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
33
voor iemand heb ik een driversoftware nodig voor verbinding met het internet

het is IE 10/100 besturingsprogramma nodig ? Het is een Fujitsu Siemens

Ik zie ook staan in het apparatenbeheer een vraagteken.Ze had altijd internet, maar ik

heb een formattering(=recovery) laten uitvoeren op haar harde schijf en al haar overbodige parttties deze week.Nu staat alles weer goed,maar zij heeft geen backup van haar system gemaakt.

G:shocked:ek genoeg vind ze en doosje met een card voor een IE 10/100 en een diskette met het besturingssysteem?Terwijl ze overigens geen diskette drive heeft.

Hoe kan ze dan op een andere wijze LAN-internet gehad hebben ? Wie kan mij even helpen wat ik moet doen ?
 
dus na de format ontbreekt er de driver voor het internet... (het was lan hé? geen draadloos?)

Wel een diskette... dat wordt volgens mij al lang niet meer gebruikt en ik denk dan ook dat die diskette voor iets anders diende of een ouder computer.
Je zou het kunnen proberen om de diskette te lezen met een externe diskette lezer moest je die hebben maar ik zou er niet aan beginnen :p

Download gewoon eens dit programma en zeg mij eens wat daar staat qua netwerkkaart enzo wat jij denkt wat hiermee te maken heeft.
Als je geluk hebt staat er ook al een link naar de site waar je de goede driver kan afhalen maar die link zal je dan moeten kopieren op de pc waarop je nu bezig bent veronderstel ik, want wat ik begrepen heb is dat die pc geen internet verbinding heeft hé :D
 
vraagje

je sturt me door nar PC Wizard.dit is een diagnostiek programma om te zien wlke netwerkkaart erin zit en die mij dan naar de juiste driver stuurt ? Dat is wa je bedoelt ?

ja zal ik PC Wizard op een cd rom moeten schrijven en dan naar mijn vriendin meenemen
waartoe deze angeeft welke driver missende is.

william dank je voor je bericht in ieder geval.:thumb:
 
Hi,

Ik heb de tool PC wizard 2008 op eigen PC losgelaten zie mijn ethernetkaart etc.wel,maar naar een driver word ik niet gelijd.Kennelijk aleen als je deze mist.In ieder geval ben ik mogelijk iets dichter bij een oplossing

william
 
ja ik bedoel inderdaat zoiets als dit :


ja ik weet het niet zeker dat er bij het programma pc wizard ook een link zal komen voor de driver te downloaden maar het kan zijn. het zou in ieder geval gemakkelijker zijn om zo de juiste driver te vinden ;)

Dit was wel meestal zo met het programma everest home maar omdat dit programma veroudert is (voor mij werkt het nog perfect) en niet meer de laatst nieuwe hardware kan detecteren om Pc wizard nu aan te raden:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan