netwerk down na 1 a 2 uur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mini Doc

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2004
Berichten
142
Mijn netwerk ligt iedere keer down na ongeveer 1 a 2 uur?.

Mijn connection met de acces point is 50 tot 60%, en staan ong 20 meter van elkaar.

Ik heb een Asus Acces Point en een Asus Wlan kaar in mijn pc zitten, weet iemand waarom ik iedere 1 a 2 uur eraf wordt gegooid

Spam kan het niet zijn want daar heb ik al 3 programmatjes voor

(als ik de computer opnieuw opstart dan doet ie het weer)

Alvast bedankt
 
Heb je de dhcp lease tijd mischien op 1 uur staan?
 
Probeer anders eens Zero Wireless Configuration van XP uit te zetten (als je xp hebt)( You can disable WZC by going to Start > Control Panel > Administrative Tools > Services - and the right-clicking on Wireless Zero Configuration > Properties - and set the startup to disabled) en probeer ook bij de eigenschappen van je wireless kaartje een voorkeursnetwerk in te stellen zodat niet meer gekeken wordt naar een ander, sterker netwerk.
 
Geplaatst door erbicom
Probeer anders eens Zero Wireless Configuration van XP uit te zetten (als je xp hebt)( You can disable WZC by going to Start > Control Panel > Administrative Tools > Services - and the right-clicking on Wireless Zero Configuration > Properties - and set the startup to disabled) en probeer ook bij de eigenschappen van je wireless kaartje een voorkeursnetwerk in te stellen zodat niet meer gekeken wordt naar een ander, sterker netwerk.

Ook bedankt, ff kijken of het helpt
 
Ben je wel actief in de 1-2 uur op de computer of is er geen activiteit gedurende zeg 30-60 minuten ?
 
Heb je de clientsoftware van de netwerkkaart geinstalleerd ?
 
Ik heb de asus cd erin gedaan en geinstalleerd en vervolgens een nieuwe versie van internet gehaald
 
Kijk eens of er een firmware update voor je AP is ?
 
Het iz nog steeds iedere 1:33 uur, en als ik dan de stekker eruit haal en er weer in doe, dan doet ie het weer
:( :( :(
 
Heb je dezelfde problemen als met aangesloten netwerkkabel werkt ?
 
Ik heb internet die gaat vervolgens naar mijn router (Sitecom DC-202), en daarna gaat ie vervolgens naar mijn AP.

Rechtstreeks heb ik ook het probleem:confused:
 
Op mijn laptop heb ik precies hetzelfde probleem:( .

Moet ik anders settings in mijn router veranderen (Sitecom).
Bij logs ofzo

Alvast bedankt
 
Weet iemand al een antwoord voor mijn probleem?.

Ik had het zonder de router geprobeerd maar dan krijg ik geen internet-verbinding duz tiscali-modem-ap

Maar het is nu tiscali-modem-router(sitecom)-ap.

Maar het rare is als ik de stekker van alles eruit haal, behalve mijn computer en die er na 15 seconde er weer indoe, dan doet internet het weer :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: .

(Ik heb gisteren mijn computer geformateerd, maar zonder resultaat?)

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Haal je AP er eens tussen uit en maak eens contact met je Sitecom via netwerkkabel.Wat zijn dan de resultaten ?

Je maakt echt gebruik van de clientsoftware van Asus ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan