Netwerk faalt tijdens downloaden

• Onderwerp starter Onderwerp starter stylo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

stylo

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Hallo mensen,

Sinds wij overgegaan zijn van provider heb ik nogal last van het uitvallen van mijn verbinding als ik download met bijvoorbeeld Usenet. Het downloaden blijft doorgaan en mensen die met mijn teamspeak server (home hosted) verbonden zijn blijven dat ook, maar mensen kunnen niet meer verbinden en het opvragen van internet pagina's lukt ook niet meer. Ik zelf verlies wel de verbinding met de teamspeak 3 server.

Dingen die ik al zonder resultaat uitgeprobeerd heb:
- Download snelheid verlagen (van 5.5mbp/s naar 2.4mbp/s)
- Aantal connecties (in sabnzbd) verlagen (8 naar 6)
- Prioriteit op laag (Overig internet verkeer heeft voorang)

Dit heeft er wel voor gezorgd dat de ''time outs'' (om ze zo maar even te noemen) verminderen.

Ik vermoed dat het ergens bij de provider mis gaat, maar wil eerst uitsluiten dat het niet bij mijzelf ligt.

Heeft iemand ervaring met dit soort problemen?

Hoi,

5 of 6 jaar terug toen ik begon met torrents downloaden had ik een soort gelijk probleem met het programma Shareaza (toen der tijd overgestapt na utorrent en de problemen waren weg)
Wanneer ik downloadde viel het internet weg of werd ontzettend traag, ik had het er toevallig nog vandaag over met iemand.
Misschien kan je dus een ander programma proberen, vind zelf Spotnet wel lekker werken met groot filter geïnstalleerd.
Torrent is niet hetzelfde als usenet.. i know, maar je kan altijd proberen.

Als je toevallig Ziggo hebt, stroom er even uit halen ( router/modem ).
Hebben nogal veel onderhoudswerkzaamheden deze maand.

Ik zit niet bij ziggo. Ik zal de tip van aloew eens proberen en zien hoe dat gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan