netwerk gamen lukt niet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelmathers

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2002
Berichten
377
hey,
het netwerk bij ons thuis doet het prima!!!
Alleen bij red alert 2 doet die het niet, ik wou tegen mijn broertje spelen en hij doet gewoon nix, weten jullie wat??
Groetjes michel
 
Is je software wel legaal? Met sommige multiplayer spellen is het namelijk zo dat je niet met 2 dezelfde kopieen kunt spelen.
 
Heb je soms twee XP machines. Ik heb uit een eerdere thread op helpmij.nl begrepen dat als beide pc's onder XP draaien het niet werkt. Heb je bv 98 en XP dan werkt het wel (98 moet dan wel hosten??) RA2 ondersteunt gewoon XP niet.
 
update.

Heb je wel een update gemaakt.Zo niet, kijk dan even op www.westwood.nl en bij update's kijken.En je als het illigalen spellen zijn of 2 dezelfde spellen,dan kan hij daar ook opreageren.
 
Bij mij zaten we met hetzelfde probleem en idd. 2x XP!!!
De oplossing ?
We hebben ook gedeeld ADSL dus telefoontikken zijn niet aan de orde.......... m.a.w. CD-1 (geallieerden) van RA2 in de host, CD-2 (Sovjets) van RA-2 in de client en vervolgens online, via de server van Westwood gamen tegen elkaar (al dan niet met buitenstaanders erbij)

Als je telefooninternet hebt dan ligt het wellicht "iets" gevoeliger deze oplossing, maar heb je ADSL of kabel dan gaat het op deze manier uit de kunst.......... :D :D :D
 
Even nog een aanvulling. Voor het via LAN spelen van RA2 heb je IPX/SPX nodig. Heb je dat géïnstalleerd bij je netwerk?
 
Zit er misschien een firewal tussen.
Ik heb zelf ook een netwerk maar ik heb geen problemen met spelletjes doen via netwerk.

Groetjes Jeroen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan