netwerk instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

coenwelsum

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2001
ik heb hier een laptop met win xp
met een netwerk kaart erin
en een pc met een onboard netwerk kaart
en een netwerk kabeltje
maar hoe stel ik in dat ik kan multiplayeren tegen elkaar
met gta 2

ik krijg geen verbinding
ik heb verder ook nog nix gedaan aleen netwerk kabeltje erin gedaan meer niet

hoe moet je alles instellen

mvg coen

ik heb norton personal firre wall op me pc staan
hoe configureer ik hem goed
en op de lapto is er geen firrewall

mvg coen

En op die andere PC moet natuurlijk ook GTA 2 staan anders werkt het natuurlijk niet, maar dat wist je hopelijk al :D

Okey ik hoop dat je er nu uitkomt met de gegeven handleiding, zo niet kan je hier altijd vragen stellen ..

ik krijg geen verbinding er gebeurt helemaal nicx heb aalles in gestelt

Heb je eigenlijk wel een netwerk nu? Dat is het eerste vereiste en daarna kun je pas gaan denken aan multiplayen.

En met welke protocollen moet je multigamen. Heel vaak heb je daarvoor ipx/spx nodig

invloed virus scanner

Ik ben zeer lang bezig geweest om een maand of 2 geleden een USB-USB netwerkje aan te leggen. Plotseling werkte het maar even plotseling hield het deze week weer op.Zeer vreemd. Ik kon wel in de gedeelde mappen op de andere komp kijken, maar kon geen spelletje doen op 2 comps.Als ik op de desktop naar hemzelf ping, is alles ok. ping ik naar de laptop, dan gaat het steeds mis. Ping ik op de laptop naar zichzelf dan gaat het mis en ping ik naar de desktop, dan gaat het soms goed (soms 4 paketten goed, soms 2, soms geen enkel) Ik heb recentelijk Norton wat bijgesteld en daarna kon ik niet meer spelen. Heb nu een herinstelling gemaakt van 3 weken geleden en het spel functioneert weer, maar met het pingen gaat het nog steeds fout. Het kan bijna niet anders of het heeft met Norton te maken. Probeer deze eens uit te zetten!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan