Netwerk kaart on board

Status
Niet open voor verdere reacties.

gmscholt

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2003
Ik heb een Hp 330 mini tower met een geluidskaart-videokaart en netwerkkaart aan board.
Ik krijg de net werk kaart niet aan de praat hij ziet 'm niet wat ik ook doe in de bios staat die op irq 5 heb ik al veranderd maar helpt niets wie weet hier een oplossing voor.

Ger

Heb je de moederbord drivers al geinstalleerd?
Op die cd-rom zitten ook de drivers voor de onboard apparaten.

Re: netwerkkaart

Geplaatst door gmscholt
Ja ik heb alles al geprobeerd

Als je alles al geprobeerd hebt doet ie t dus niet :D

Maar zijn er conflicten? welk OS? Staat ie vermeld bij hardwareapparaten met een geel uitroepteken of bij overige apparaten? Graag iets meer informatie

antwoord Danny

Beste Danny,

Overige aparaten staat een ?
Aanklikken Ethernet-contoller ?
Stuur programma niet geinstalleerd code 28
Ik heb de drivers geinstallerd maar stuur programma dat is toch hetzelfde.

Groetjes

Ger

Hallo Ger,

Als je een geel vraagteken hebt staan bij ethernet controller met code 28, dan zijn de drivers cq stuurprogrammas niet geinstalleerd. Je hebt waarschijnlijk de verkeerde drivers geinstalleerd, je weet toevallig niet welk moederbord je hebt, aangezien je een onboard hebt, dan kan ik namelijk even voor je zoeken.

reageer op Danny

Beste Danny,

Heb je hier wat aan HP 330m/p2.6C/40bc/255/4 nl er zit inmiddels een 150 gig schijf in een een 1024 mb geheugen.

Ik hoop dat je met dit iets kunt vinden

Groejes

Ger

Hallo Ger,

Ik heb even voor je gezocht en als het goed is heb je de HP pavilion t330m, klopt dit? Zo ja, dan heb je ook geen cdroms erbij geleverd gekregen zoals windows xp en drivers? Zoals hp het uitlegt zit alles geinstalleerd op je pc en zo het op deze manier moeten, het is wel in het engels helaas, zie hier voor de handleiding.
Ik hoop dat het zo lukt anders geef je maar een seintje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan