netwerk kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

heerenveen

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo,

Ik heb een klein probleempje...

Ik heb windows vista op mijn pc staan maar nu werkt de driver die ik altijd gebruikt voor de
netwerk kaart niet meer...:(

En ik heb al gezocht maar kan hem nergens vinden..:(

bij apparaat beheer staat '' ! Ethernet ''

Ik heb een 3Com Gigabit LOM (3C940) als ik me niet vergis...

Al Vast Harstikke bedankt :thumb:

netwerkkaart

Hallo,

Ik ben er net achter gekomen dat ik een onboard kaart heb..:o

Dus dan moet ik een driver hebben vna me motherboard...

Ik heb een asus p4p800 Motherboard..

Ik hoop dat iemand me kan helpen..

ik heb wel een cd waar de oude driver op staat maar de werkt dus niet meer :(

Heb net nog bij Asus zitten kijken maar ik kan hem daar ook niet vinden,beste kun je gewoon even een nieuw netwerk kaartje halen voor 7 euro ben je van het gedonder af!

Ligt eraan welke provider je hebt,als je kabel hebt mestaal niet,maar als je daar niet uit komt zijn er mensen die je daar doorheen loodsen hier op helpmij!

Ik heb ook gelezen dat het moet lukken met een xp driver maar bij mij wil dat niet ..

Alle drivers verwijderen,inclusief alle netwerk adapters in windows,Pc opnieuw opstarten en nog eens proberen...............dit wil wel eens gebeuren met installeren dat het niet in èèn keer lukt!

Deze computer "rechtermuis" eigenschappen "Hardware" --->"Apparatenbeheer"
zoek netwerkadapters op + klikken en blauw maken en verwijderen.
Pc opnieuw opstarten,en dan zal windows nieuwe adapter gaan installeren!

Wil niet ...

Hij Zegt : Operating System not Supported - This program will terminate

heb je een idee...??

Je heb Vista draaien en dat doet hij dus niet,maar volgens mij zijn er nog geen vista drivers hiervoor,dus ik zou toch maar even een kaartje gaan halen en meteen even uitleggen wat er aan de hand is:o

Wat je nu hebt is een on-board netwerk die hij niet pakt,als je een PCI netwerk kaartje haalt die in èèn van de pci sloten moet zal hij het waarschijnlijk wel pakken,maar je moet het voor de zekerheid wel even vragen,want vista is natuurlijk vrij nieuw en ik heb er ook nog niet genoeg ervaring mee!

Ik heb hier nog een oudere pc staan daar zit ook 1 in die kan ik er niet uit halen >???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan