netwerk LapTop

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Hoi.,

Ik krijg het maar niet voor elkaar om op mijn LT te kunnen surfen zonder draden hij vindt gewoon nooit en netwerk en vindt hij er 1 degene is dan onbeveiligd
Alles zit onboard om te moeten kunnen surfen op het web,er wordt ook gevraag om een sleutel aan te maken wie kan mij vertellen waar ik moet zijn om alles eerst is goed in te stellen
Volgens mij staat er het 1 en ander gewoon niet goed.
Ik moet er nog veel meer over weten zoals of je bepaalde ip nrs vast moet zetten nu staat hij vaak op andere modems erin geprikt kom ik thui werkt internet niet meer,moet ik weer alles instellen wie weet er raad ???bvb dank .....nixs

ik begrijp de kerstgedachte een laptop onder de kerstboom gevonden dat is een duidelijke uitleg

Laatst bewerkt door een moderator:
ik begrijp de kerstgedachte een laptop onder de kerstboom gevonden dat is een duidelijke uitleg
Okay laat het zo ik zal het als opgelost zetten het ligt ook niet aan jouw ik kan ook hier maar beter niet meer komen

fijn weekend nog sorry

Ja ik bedoelde dus ik gebruik de LT vaak op een andere modem met meerdere poorten,dan kan je nl bekabeld bij een ander op het web
De vraag is opgelost ,,bedankd voor je reactie

Nixs,
Ik heb het idee dat jou vraag nog niet opgelost is.
laat je door een antwoord van een ander niet van de wijs brengen.

vertel eens hoe je thuis verbinding maakt met de laptop.
doe je er een draadloos kaartje in of zit dat er al vast gebouwd in.
welk merk router heb jij thuis ??

Nixs,
Ik heb het idee dat jou vraag nog niet opgelost is.
laat je door een antwoord van een ander niet van de wijs brengen.

vertel eens hoe je thuis verbinding maakt met de laptop.
doe je er een draadloos kaartje in of zit dat er al vast gebouwd in.
welk merk router heb jij thuis ??
Puppie je3 hebt 100% gelijk mijn vraag is in het totaal niet opgelost ik ben idd door degenen met zijn grap van de kerst boom van de wijs gebracht nog bedankd he

Nee Pup ik krijg maar geen draadloos net werk erop en als ik hem ff heb is hij onbeveiligd
Mischien staat de uitleg wel op de site ,,maar bedankd voor je op lettend heid ,,ik zet gewoon vraag is niet opgelost

Ik heb thuis een sitecom router en bij mijn ma een e-tech ,maar het belangrijks is dat hij op de sitecom komt.
Ik snap ook nixs van een sleutel invullen wat voor sleutel???? moet ik die van de ips hebben gehad???
Genoeg info zo ff ik had deze vraag over het hoofd gezien pup sorry bij deze

Heel de boel zit er al in hij is kant en klaar voor de duidelijkheid de routers zijn bekabeld wat ik ook zo hou ik ben niet zo voor wifi
bvb dank ........nixs

[modedit]3 posts samengevoegd, als je nog iets toe te voegen hebt, mag je de aanpassen-knop gebruiken :)[/modedit]

Dus als ik het goed begrijp dan wil je met de Laptop via een kabel naar de router.
Als dat zo is dan heb je met het wifi gedeelte niks te maken en laat je dat zo.
Wil je wel draadloos dan heb je voor de beveiliging een key nodig.
Maar ik zou je aanraden om dan eerst draadloos te gaan zonder key.
Als dat goed werkt dan kun je altijd nog een key installeren.
Dat is een key die jezelf kunt bedenken, die heb je van niemand gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan