In mijn Excel userform heb ik een aantal links naar documenten op het bedrijfsnetwerk. Normaal geen probleem, echter nu is het zo dat de schijven op ons netwerk bij iedereen een andere 'letter' hebben.
Om dit op te lossen wil ik graag dat de gebruiker de letter van de schijf (waar dus de info op staat waar ik naar verwijs in mijn bestand) in een tekstbox invult. Vervolgens moet deze variabele in mijn link opgenomen worden.
Dit is wat ik bedoel. Op de plaats van het vraagteken moet dus de input van de textbox komen:
Dim Wrd As Object
Dim Dc As Object
Set Wrd = CreateObject("Word.Application")
Set Dc = Wrd.documents.Open("?:\Procedures en instructies\Projects.doc")
Wrd.Visible = True
Kan iemand me hiermee helpen want ik kom er niet uit. Of misschien heeft iemand een betere oplossing.
Om dit op te lossen wil ik graag dat de gebruiker de letter van de schijf (waar dus de info op staat waar ik naar verwijs in mijn bestand) in een tekstbox invult. Vervolgens moet deze variabele in mijn link opgenomen worden.
Dit is wat ik bedoel. Op de plaats van het vraagteken moet dus de input van de textbox komen:
Dim Wrd As Object
Dim Dc As Object
Set Wrd = CreateObject("Word.Application")
Set Dc = Wrd.documents.Open("?:\Procedures en instructies\Projects.doc")
Wrd.Visible = True
Kan iemand me hiermee helpen want ik kom er niet uit. Of misschien heeft iemand een betere oplossing.