Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt niet de tips in acht genomen om het ip adres van de Netgear op te zoeken... dat lukt dus nooit zo. Zie mijn tips bij #16.OK, we zijn al een stapje verder. Op basis van de opmerking van DigiCafee heb ik de Netgear WAC104 aan de bestaande router Linksys E1200 gekoppeld, dus niet meer rechtstreeks op het aansluitpunt van de Telenet modem.
Dat lukt, de toestellen vinden de Netgear en kunnen er verbinding mee maken in de meeste kamers.Maar het toestel configureren lukt nog niet. Met het IP-adres 192.168.0.100 geraak ik niet in het configuratiescherm.
Dat laatste zou kunnen. Of je zet die scanner uit of start Windows 10 in Veilige Mode en dan zou het moeten lukken, mits:Dan maar rechtstreeks verbonden met mijn laptop: Netgear losgekoppeld van de router, UTP-kabel van de Netgear in mijn laptop en vol verwachting 192.168.0.100 ingetikt maar... weer niets! Zou Norton Internet Security hier voor iets tussen zitten?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.