Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok ik heb een gewone usb kabel kan ik er een usb netwerkkabel van maken ?Geplaatst door hangmat
Ja. Daar heb je ofwel usb verloopstekkertjes voor (voor de utp kabel) of een usb netwerkkabel tussen twee usb poorten.
Geplaatst door guevara
ok ik heb een gewone usb kabel kan ik er een usb netwerkkabel van maken ?
ik heb een jongen gehoord daarover pratenhij zei dat dat kan maar ik weet niet hoe ik hem kan bereikenGeplaatst door jackass
nee ik heb er nog niet van gehoort
Geplaatst door jackass
Dat deze bestaan weet ik wel ik dacht dat je echt een netwerkverbinding met alleen een usb kabel bedoelde
tip het werkt nog niet 100%
deze usb nic's worden bij @home ook gebruikt en hebben de eigenschap om de verbinding met @home te verliezen !!
klopt handmat ik heb een docent bij mij op school gevraagd en hij zei dat t niet te doen isGeplaatst door hangmat
Helaas, die kan je niet zelf maken. Er gebeurt een soort vertaling in, want een usb kabel gaat op een andere manier met data om dan een netwerkkabel.
Mischien vind je op marktplaats wel een tweedehands kabel?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.