netwerk omgeving??

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Ik heb een bijlage voor jullie, dit zouden de aanwezige services moeten zijn waardoor ik het internet op kan.
Gelukkig werkt dit wel maar vraag ik me af waar de 2e service voor staat.

De eerste is een ftp server.
De tweede ???
De derde weet ik wel en de vierde ook.

grtjs jjw

dplay zal van directplay komen, de service in directx om direct spellen te kunnen spelen via het netwerk/internet.

Dat is van Paradise Videoplayer
of van je monitor.

Misschien kun je beter zelf kijken hier

Dus

Dus de driver van mijn Nvdia zou ook als service voor internet geschikt zijn...???

Vreemd klinkt dat in mijn oren.

grtjs jjw

LOL, dat weet ik niet maar hij stond er wel als eerste.
Trouwens, ik ben gepingd en op poort 8080 stond het plaatje van de cam die ik niet heb. Ik weet niet wat jij precies kunt met die kaart of driver. Er zit in ieder geval iets wat je ook vanaf het internet kunt gebruiken. Ik snap er niets van maar goed.

Laatst bewerkt:
hmmm

Ik snap het ook niet, ik sluit dit verhaal dankjulliewel.

Ik zal nog eens goed gaan lezen.

grtjs jjw

Als ik jou was zou ik eens goed alle services doorlopen.
Via msconfig maar daarna ook via Start/Config/Systeembeheer/Componet Services.
Wie weet kom je nog iets tegen.

groetjes

ja....

Ja dat zal ik eens doen.
Mischien kom ik inderdaad wel wat tegen.

Wel komisch dat je dus via een videokaart een internet optie zou kunnen uitvoeren.

Maar goed.

grtjs jjw

Nou, dat zou ik niet durven zeggen maar het zit bij mij met die cam ook heel raar in elkaar.

Die service kun je volgens mij gewoon uitzetten, het wordt alleen gebruikt om direct spellen te kunnne starten uit bijvoorbeeld msn messenger. Het maakt gebruik van directx. Kijk maar via uitvoeren: dxdiag, daar staat het bestand bij het tabblad bestanden en de verbonden netwerkspellen in het bijbehorende tabblad netwerk.

ja

Ja je kunt het inderdaad uitzetten, die service werd bij mij ook weer automatisch opgestart na via bv gamespay een spel te hebben gestart.

Het zal vast geen kwaad kunnen, bij is nu bv de lijst weer helemaal leeg.
Ik heb zelf niets gedaan.

Vreemd.
Bij een kennis staat er soms wel wat en soms niet, soms staat er niet eens een internetverbinding aangegeven.

XP zit soms dom in mekaar, je kunt bv wel een vast ip adres toewijzen maar interexplorer kun je weer neit configureren.

ach...

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan