Floes3
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 sep 2010
hallo, ik ben Sjoerd.
ik heb een probleem met het ontvangen van draadloos netwerken.
probleem:
mijn laptop was een tijdje geleden gekrached.
nu heb ik hem weer aan de praat gekregen en alles doet het op internet verbinding na.
er is nu dus iets heel raars aan de hand. als ik klik op verbinding maken, dan doet hij het niet. maar als ik 2 uur wacht of langer doet hij het wel.... (nu doet ie het ook)
en ik zou het dus graag willen dat ik gewoon meteen internet heb en niet persee een lange tijd moet gaan wachten tot ik internet heb,
Lan-verbinding doet ook raar ik kan dat pas gebruiken als ik hem opnieuw instel. anders heb ik alleen lokaal netwerk.
ik heb al meerdere keeren de netwerkadapter herinstaleerd maar dit helpt niet.
heeft iemand dit eerder gehad? of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alvast hartstikke bedankt.
Mvg.
Sjoerd.
ik heb een probleem met het ontvangen van draadloos netwerken.
probleem:
mijn laptop was een tijdje geleden gekrached.
nu heb ik hem weer aan de praat gekregen en alles doet het op internet verbinding na.
er is nu dus iets heel raars aan de hand. als ik klik op verbinding maken, dan doet hij het niet. maar als ik 2 uur wacht of langer doet hij het wel.... (nu doet ie het ook)
en ik zou het dus graag willen dat ik gewoon meteen internet heb en niet persee een lange tijd moet gaan wachten tot ik internet heb,
Lan-verbinding doet ook raar ik kan dat pas gebruiken als ik hem opnieuw instel. anders heb ik alleen lokaal netwerk.
ik heb al meerdere keeren de netwerkadapter herinstaleerd maar dit helpt niet.
heeft iemand dit eerder gehad? of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alvast hartstikke bedankt.
Mvg.
Sjoerd.