Netwerk pictogram Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

safex

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2008
Berichten
119
hallo,

ik zit met een ongemakkelijkheid, ik heb een USB adapter voor mijn draadloze netwerk, en ik had bij het installeren van 7 (in het venster verbinding maken met het internet) wanneer ik mijn netwerk vond (Netwerk1) en toen ik mijn wachtwoord invoerde gaf hij aan, verkeerde wachtwoord. dus ik denk: misschien driver probleem, ik de driver geinstalleerd (en sitecom wireless utility) en ik via de utility verbinding gemaakt en gewoon ik heb gewoon internet, maar in windows 7 zelf kan ik geen internet krijgen (in het netwerk centrum is het gewoon te zien, en bij eigenschappen ook) teminste het icoontje in de taakbalk geeft aan dat dit niet zo is Maar ik heb dus gewoon wel internet!

ik heb ook nog 2 kleine vraagjes: ik heb windows 7 ultimate met bij het logo een N erachter (in het oranje) wat is dit, en ik ben bij het instaleren het befaamde browser keuze scherm niet tegengekomen?
 

Bijlagen

  • Netwerk.jpg
    Netwerk.jpg
    92,4 KB · Weergaven: 130
Laatst bewerkt:
hoi

nou volgend mij heb je een ultimate speciaal voor de europese markt zit in jou versie ook een mediaplayer ??
volgens mij heb ik daar iets van gelezen op FTD ! zal ik ff zoeken als ik jou was

Met het netwerk heb ik ook problemen gehad en weet niet wat daar aan te doen is, zelf ook sitecom router.
Heb als laatste oplossing toch maar een netwerk kabel getrokken, nu werkt het internet perfect alleen moet de sitecom router er wel tussen zitten :confused:
maar omdat het werkt heb ik daar geen problemen mee !

Hoop dat je er uit komt en je ff laat weten wat je er aan gedaan hebt ! heb hier met 3 man 2 dagen van alles geprobeerd !!

Gr Erik
 
hallo HuzenE

heb idd (zie het ook pas net) geen (W)MP, vind ik wel leuk gebruik veel liever VLC en Quicktime, dus die N zal dat wel betekenen. ik denk dat ik geen browser keuze scherm kreeg omdat ik mijn internet niet instellde bij het instaleren van 7

ik houd je op de hoogte!
(heb zelf als router een Sitecom wireless 300N router (WL-183) met de meegleverde USB dongle) tot nu toe geen verbetering
 
Hey

Ik heb de zelfde router en dus ook de zelfde problemen hmm vreemd.
Nou ja blij dat de helft van je vraag is opgelost :p

Zie wel wat de oplossing is !!

Gr Erik
 
zal dus wel aan de router liggen, oftewel: wachten op sitecom:eek:
 
ja idd !!
Ik hbe die versie er ook op gehad en was daar ook zeker niet tevreden over ! heb gelukkig nu een goeie win7 ( een complete ) en die draait zonder problemen, tot nu toe !!

Maar probleem van de router was daarmee niet verholpen , dus denk ook dat het aan sitecom ligt !

Grtzz
 
oke, dus terug naar de ´winkel´
(als ik een nieuwe heb Gedo.. kocht kan ik dan gewoon upgrade uitvoeren?)
 
Laatst bewerkt:
Hey

Ja dat moet je zelf weten natuurlijk of je hem in de winkel ophaald ! succes ermee en als je probleem opgelost is hoor ik het wel


grtzz
 
hallo,

het probleem is deels opgelost! als pictogram staan er nu de 5 balkjes (leeg maar weet niet of die gekleurd moeten zijn), maar als ik er op klik krijg ik in dat kleine venstertje idd verbonden met 5 groene balkjes!

oplossing: Drivers, sitecom heeft een nieuwe versie (denk ik) uit gebracht, nu staat er op de site wel windows 7 bij en als je hem download en installeert was heb bij mij na reboot opgelost:thumb:

driver kan je vinden door op de sitecom site te zoeken naar WL-182 en dan gewon je usb dongle kiezen, en dan iets van drivers of zo

ik wacht even met status op opgelost zetten, weet niet of het ook bij andere helpt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan