Netwerk printer toevoegen in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pia | NRG

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2004
Hoi allemaal,

Ik heb sinds kort Vista draaien. Ik probeer nu een netwerk printer toe te voegen.

Deze printer staat aangesloten op een andere computer. Het gaat om een Canon IPixma 3000.

Ik kan deze echter niet installeren. Hij vind hem wel in de lijst met netwerk printers maar hij geeft deze fout aan:

"Kan geen verbinding met de printer maken, De opgegeven afdrukmonitor word niet herkend"

Wat is het probleem?

grt

Ik vermoed dat de printerdriver nog niet ondersteund wordt door vista. Kijk is of er een nieuwe driver beschikbaar is.

Hoi,

Ik had hetzelfde probleem maar heb na uren en uren zoeken zojuist de oplossing gevonden, het is in feite erg simpel en het werkt!!!

Print Monitor is Unknown
Problem:
When installing a networked printer on Windows Vista RTM you recieve a “The Specified Print Monitor is Unknown error”.
Solution:
This is what fixed the problem for me.
1. Enable UAC (Go into the control panel and type UAC in the search bar then follow through the ‘wizard’) - restart your computer when prompted
2. Install the printer
3. Disable UAC
Yipee!!

Marie-anne
p.s. UAC = gebruikersaccountbeheer dat ik inderdaad had uitgezet...

zelfde probleem

Heb helaas hetzelfde probleem. Ondanks het uitzetten van het UAC (want das sowieso een ramp Heb je geeneen toegang tot je eigen computer....) doet hij he tniet...Iemand misschein nog een andere oplosiing Ik hoop het

gr Vera

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan