netwerk problemen HP Photosmart Wireless e-All-in-One (CN245B)

Status
Niet open voor verdere reacties.

bennyboy

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2004
Beste mensen,

Ik heb een HP Photosmart Wireless e-All-in-One (CN245B) . Hij wil niet meer verbinden met het draadloze netwerk. De status pagina zegt *Kritiek, actie vereist*. Ik zou nu de firmware update moeten doen, Alleen kan deze update alleen gedaan worden als hij verbonden is met het draadloze netwerk. Best een rare situatie dus.

Wie heeft de gouden oplossing?

groetjes, marco

Verbinden via USB? Je kunt mogelijk ook even een netwerk status-pagina printen. Ik weet niet wat het exacte probleem is en heb ook geen ervaring met dit exacte type, maar je kunt bijna altijd nog via USB wat doen met de meeste varianten

Ik heb hem op usb aangesloten, maar dan nog kan ik geen firmware update uitvoeren. sorry, dit had ik er nog even bij moeten vermelden.

3 dingen denk ik zo snel aan (combinaties zijn mogelijk):
a. je zou wellicht een 802.11n only draadloos netwerk ingesteld kunnen hebben terwijl de printer alleen met 802.11g om kan gaan.
b. Je hebt een 802.11n netwerk op de 5 Ghz band ingesteld, terwijl de printer alleen met 2.4 Ghz om kan gaan.
c. Je hebt de printer in de USA gekocht en het draadloze netwerk is ingesteld op kanaal 12 of 13 op de 2.4 Ghz band.

Tijs.

Ik heb zowel de algemene als draadloze instellingen van de printer gereset, maar hij vind totaal geen netwerk. Hij heeft het wel gedaan, maar is hier opeens mee gestopt. Ik heb geen router vervangen oid dus daar kan het niet aan liggen.

Lijkt me dan een vraag voor de helpdesk van de leverancier (of evt. de HP helpdesk). Ik heb in ieder geval nu geen idee wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Tijs.

de leverancier komt niet verder dan reageren als "terug zetten in fabrieksinstellingen"... jammer hoor...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan