netwerk problemen toshiba l40 pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick5778

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2010
]goedemiddag,
een vriendin van mij heeft een probleem met haar laptop.
maandag avond had ze de antispyware doctor virus binnegekregen.
die heb ik voor haar verwijderd door middel van mallwarebytes.
alleen t probleem is dat t virus ook haar netwerk eruit heeft gegooit.
bij apparaatbeheer staat voor elke netwerkadapter een geel uitroepteken.
ik heb t idee dat de drivers verwijderd zijn dus ik heb driver genius professional laten draaien.
hier geeft hij inderdaad missende drivers aan.
ik heb deze drivers handmatig gedownload, en ze zijn geinstalleerd maar t probleem met t netwerk blijft.

ik heb een screenshot van haar apparaatbeheer ik hoop dat jullie een oplossing hiervoor weten.

screenshot.jpg

directe link http://s910.photobucket.com/albums/ac307/patrick_5778/?action=view&current=screenshot.jpg

ook een screenshot van driver genius pro
screenshot_drivers.jpg

directe link http://i910.photobucket.com/albums/ac307/patrick_5778/screenshot_drivers.jpg

alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
zijn de gele uitroeptekens nu wel weg dan?

die zijn er nog steeds, ik heb ondertussen ook drivers via de toshiba website gedownload en geinstalleerd voor t type notebook.
ook gebeld met computerland (dacht dat hun misschien iets wisten) maar zonder succes.
wel is toshiba wireless manager geinstalleerd maar die geeft aan niet te kunnen communiceren met het breedtband.

ga eens naar apparaat beheer en verwijder gewoon alles even (die van het netwerk dan hé) en dan opnieuw installeren.

gewoon met de drivers. je deinstalleerd de drivers in apparaat beheer en dan run je de setup van de benodigde drivers. die had je gedownload toch?

gewoon met de drivers. je deinstalleerd de drivers in apparaat beheer en dan run je de setup van de benodigde drivers. die had je gedownload toch?

ben er nu 1 opnieuw aan t doen maar hij geeft aan dat de driver niet compitible is. of ik doorwilgaan met de installatie

gewoon die bovenste voor winxp 32/64. je hebt xp toch?! of die daar onder. das alleen de driver.

Laatst bewerkt:
In Apparaatbeheer staat een meer uitgebreid Type/nummer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan