stykurgh
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 jul 2009
als ik die link volg krijg ik een hele lijst
ik bedoelde die eerste of tweede uit die lijst ;D.
die eerste is hele installatie. die tweede alleen de driver. die kan je eerst wel proberen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik die link volg krijg ik een hele lijst
ik bedoelde die eerste of tweede uit die lijst ;D.
die eerste is hele installatie. die tweede alleen de driver. die kan je eerst wel proberen
moet schijnbaar iets over hebben voor een vriendin![]()
Wordt nog erger wanneer je later getrouwd bent.![]()
moet schijnbaar iets over hebben voor een vriendin![]()
gaat m niet worden denk ik![]()
sorry dat t zo lang duurt, er is een fijne 'schoonvader' die denkt iets te weten en waarschijnlijk alles naar de ***** helpt nu
mallwarebytes zit er al op, zoals ik in mn eerste post vertelde heb ik daarmee de antispyware doctor ofzoiets verwijderd.Na installatie van de drivers,wel opnieuw gestart ?
Al overwogen eens te scannen met bijv. MBAM ? Downloaden op USB stick op een andere PC .
http://www.idealsoftware.nl/MBAM/
Na installatie van de drivers,wel opnieuw gestart ?
Al overwogen NOG eens te scannen met MBAM ?
Bericht aangepast.
wat zou malwarebytes hieraan kunnen doen? ik dacht dat die alleen malware, spyware etc verwijderde?
kan zijn dat er misschien nog steeds virus op zitmaar als je het goed hebt schoongemaakt lijkt me dat niet.
ik had nadat ik t virus had verwijderd de laptop opnieuw gestart en daarna nogmaals gescant dus t virus is helemaal weg.
we zijn nu de optie van t opschonen en herinstalleren aan t testen.
is wel een duur grapje.
dat welje kan altijd nog windows reinstalle
ben je er ook vanaf. maarja dat is ook niet prettig aangezien je dan alles opnieuw moet installeren. hoe gaat het btw met het opschonen?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.