netwerk problemen toshiba l40 pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik bedoelde die eerste of tweede uit die lijst ;D.
die eerste is hele installatie. die tweede alleen de driver. die kan je eerst wel proberen

we gaan t gewoon weer proberen.
maar nog even en die laptop vliegt ergens de sloot in :P ben er al 2 dagen mee bezig nu :P
moet schijnbaar iets over hebben voor een vriendin :P

Titelbeschrijvijngen bij het zoeken even aanpassen. Bijv. : zonder 'rt' of wireless .

je kan nog proberen je pc op te schonen. als het goed is kan dat ook met dat programma die je gebruikt om die drivers te zoeken. driver genuis. of zoiets. ;D weet naam niet precies. moet je wel ff die oude drivers van je netwerk dingen verwijderen. en die je net hebt geinstalleerd. dan schoonmaken en dan nieuwe downloaden van sites.

Na installatie van de drivers,wel opnieuw gestart ?

Al overwogen NOG eens te scannen met MBAM ?

Laatst bewerkt:
kan zijn dat er misschien nog steeds virus op zit :D maar als je het goed hebt schoongemaakt lijkt me dat niet.

ik had nadat ik t virus had verwijderd de laptop opnieuw gestart en daarna nogmaals gescant dus t virus is helemaal weg.
we zijn nu de optie van t opschonen en herinstalleren aan t testen.

ik had nadat ik t virus had verwijderd de laptop opnieuw gestart en daarna nogmaals gescant dus t virus is helemaal weg.
we zijn nu de optie van t opschonen en herinstalleren aan t testen.

begin inmiddels echt de neiging te krijgen om dat ding in de sloot te flikkeren en een nieuwe laptop voor haar te halen...

dat wel :D je kan altijd nog windows reinstalle :D ben je er ook vanaf. maarja dat is ook niet prettig aangezien je dan alles opnieuw moet installeren. hoe gaat het btw met het opschonen?

dat wel :D je kan altijd nog windows reinstalle :D ben je er ook vanaf. maarja dat is ook niet prettig aangezien je dan alles opnieuw moet installeren. hoe gaat het btw met het opschonen?

we zijn bezig, en t zou sneller gaan als schoonpapa nou eens oprot en zich er niet mee bemoeit :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan