Netwerk PS4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Venga

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2014
Hallo mensen,

Ik heb een PlayStation 4, en nu kwam ik er achter dat (als 'ie aan staat) er een Wi-Fi netwerk wordt uitgezonden, met de naam PS4-(reeks letters en cijfers).

Het netwerk is beveiligd met een wachtwoord.

Mijn vraag is: Waarom zendt 'ie een netwerk uit, en wat is het wachtwoord? (Of: Hoe kom ik daar aan :) )

Alvast bedankt,
Venga.

In deze situatie is de PS4 die het signaal verstuurt. En kan dit niet aangepast worden in de router na mijn weten.

Het klinkt een beetje als een ingebouwde hotspot net zoals op de mobiele telefoons van tegenwoordig.
Kan er tot nu toe weinig info over vinden! :o

Ondertussen wat meer informatie gevonden, het signaal wordt gebruikt voor remote play van PS vita naar PS4.
Waar het wachtwoord te vinden is ben ik nog niet uit.

Hier wordt alles uitgelegd:
https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5065

Laatst bewerkt:
Het netwerk wordt uitgezonden omdat je Remote Play vermoedelijk hebt ingeschakeld, volgens mij verschijnt het wachtwoord op je PS4 wanneer je verbinding met het netwerk maakt via een Vita of Playstation TV.

Het netwerk wordt uitgezonden omdat je Remote Play vermoedelijk hebt ingeschakeld, volgens mij verschijnt het wachtwoord op je PS4 wanneer je verbinding met het netwerk maakt via een Vita of Playstation TV.

Je kunt geen verbinding maken omdat ik geen wachtwoord heb.

Als ik het hier goed lees moet je via Settings > Remote Play > Connect directly verbinding maken met je PS4 vanuit je Vita of Playstation TV

Dan heeft het ook weinig zin om verbinding met je PS4 proberen te maken vind je ook niet? ;)

Schakel dan remote play uit, dan zal het netwerk ook verdwijnen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan