netwerk>site?

• Onderwerp starter Onderwerp starter ibl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ibl

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
Hallo ik heb een vraag maar ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet uitlegge... zie kan je als je via netwerkverbinden ( van windows ) naar een computer gaat maar ipv dat je daar mappen krijgt te zien dat je dan een site kanik zien? ik bedoel dus niet via browser.

Dus je wilt ipv mappen een website zien?

Lijkt me niet dat dat mogelijk is

ja dat bedoel ik ... ipv die mappen gewoon een site ziet waar alles netjes op staat

Je zou 1 of meerdere directories kunnen delen via een webserver en dan Directory Browsing aanzetten.

maar eerlijk gezegd begrijp ik je vraag niet zo goed.
Heb je dit misschien ergens gezien? op internetsite misschien? dan hebben we een mooi voorbeeld

groeten

Michel

nee dat is het em jusit ... ik heb er geen voorbeeld van mara ik probeer het te omschrijven :

met netwerkverbindingen van windows kan je naar andere pc toegaan die ook op het netwerk zitten, als je dan op de andere computer klikt dan verschijnen er al zijn gedeelde mappen ... en ipv die mappen zou ik graag een soort van een site willen hebben zodat je via die site gaat downloaden en dan niet in alle mappen zit te klooien ... maar ik wil dit niet met een browser doen, dat heb ik al. maar ik wou weten dat dus ook mogelijk is.

alvast bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan