netwerk tijdens standby

• Onderwerp starter Onderwerp starter rhcp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rhcp

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2004
hallo,

Ik heb laatst een xbox gekocht en die werkt prima.
Ik heb voor het internet op mijn xbox een kabeltje vanuit mijn laptop naar me xbox gedaan. nu staat mijn laptop vrijwel altijd op standby mode zodat hij niet veel stroom slurpt maar ik toch steeds me mail enzo kan checken zonder dat ik hem hoef op te starten.

Maar wifi werkt niet onder standby, dus ik heb geen internet op me xdoos. Weet iemand een manier om de netwerken door te laten draaien onder standby mode? ik werk met windows vista.

mvg,

Pim

Omdat ik beneden mijn xbox heb staan, en daar geen bekabelt internet heb alleen draadloos.
dus het gaat via een bridge op mijn laptop

Ok,
Je geeft het zef al aan,
PC-standby = bridge standby (wireless standby) en het is over !

Ik heb voor m'n zoon ooit een WLAN adapter gekocht (sitecom wl024)

Hier stond in de specificaties voor PC/X-box

Hij heeft echter nooit het geduld kunnen opbrengen om dit aan de praat te krijgen
omdat ethernet verbinding pas op komt als de X-Box actief wordt en dan pas
via DHCP een IP adres uitgedeeld wordt. Te snel voor de X-box die dan time-out gaf.

M'n zoon hing liever 25meter kabel door het huis want zijn enige doel was "spelen"

Ik wil alleen maar aangeven dat er WLAN adapters zijn om jouw probleem op te lossen.
Kastje kost iets van 2 tientjes en verstookt vast minder dan een laptop.

nog even voor je gezocht
google : wlan adapter x-box
result oa : http://www.redcoon.nl/index.php/cmd...64288/cid/20002/Microsoft_XB360_WLAN_Adapter/
is wel een stuk prijziger dan ik eerder noemde, maar waarschijnlijk werkt het beter !
grtz gerrit

Laatst bewerkt:
oke dus standby + bridge werkt gewoon echt niet..

nouja mijn probleem is dat ik gewoon echt geen geld voor zo'n wireless adapter heb.
Ik kan wel even wachten op mijn volgende salaris, maar dna nog vind ik 70 euro erg veel geld voor zon apparaatje.
Kan je mischien wat meer uitleggen over de Sitecom WL-024 ? ik snap neit helemaal wat je daar mee bedoelt. is dat een router? of is dat een aparaatje dat signale ontvangt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan