Netwerk valt steeds weg, weet niet wat te doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arendus

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2007
Hallo allemaal,

Mijn netwerk valt steeds weg op mijn vaste computer. Op de laptop zijn er geen problemen. Om de 5 tot 10 minuten komt rechts onderin te staan de er geen verbinding kan worden gemaakt met het voorkeursnetwerk.
Klik ik daarna twee keer op eigenschappen van mijn verbinding, dan is de verbinding weer terug.

Ik heb een draadloze verbinding en mijn netwerkadapter is: Sitecom Wireless Netwerk PCI-adapter Turbo G WL-171.

Wie kan mij helpen met dit probleem?

Laatst bewerkt:
Wel goede verbinding en geen storende draadloze apparaten in de buurt (draadloos weerstation oid)?

Soms helpt het om in energie beheer (rechtsklikken op de betreffende adapter > eigenschappen - configureren) het vinkje weg te halen bij de computer mag dit apparaat uitschakelen.

mvg Leo

Mijn signaalsterkte is goed of beter en heb verder geen draadloze apparaten in huis.

Als ik bij apparaatbeheer rechtsklik op de desbetreffende netwerk adapter klik, heb ik geen configureer functie onder eigenschappen. Waar kan ik dit vinden?

Ook niet direct de tab energie beheer?
Configureren is alleen nodig als je adaptereigenschappen via het netwerkcentrum van vista oproept.
Welke besturingssysteem heb je?

Anders (voor vista) via configuratiescherm > energiebeheer > (actieve)schema instellingen wijzigen > geavanceerd > draadloze adapter op maximale prestaties.

Laatst bewerkt:
Ik heb Windows XP.
Ik heb geen idee wat te doen en het is erg irriterend.\

Probleem lijkt opgelost nu. Ik heb de IEEX 802.1X verificatie uitgeschakeld en nu blijf ik online. (knock knock)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan