netwerk van win xp naar win98

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0118

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
hoi,

na veel te hebben gelezen is mijn vraag eigenlijk nog niet beantwoord. ik heb een router aangeschaft en wil vanaf een XP pc een win98 pc bereiken maar de computer zegt dat ik niet gemachtigd ben. maar ik ben ooit een functie bij iemand anders tegen gekomen dat je da in xp kon installeren dat je win98 pc zo kon bereiken. weet iemand waar dit zit. of misschien als het niet bestaat. hoe ik dit probleem kan oplossen

mvg lukas

Kun je de 98 pc wel pingen? Heb je bestanden gedeelt op de 98 pc? Heb je een firewall draaien op de 98 pc?

nee maar ik kan hem nu wel bereiken maar van die win 98 pc naar win xp kan ik nog niet bereiken.............bne ff met extern bureaublad bezig geweest maar hij kan die win98 pc niet vinden heb je hier misschien een oplossing voor

Externbureaublad van xp naar 98 werkt niet. Zul je een programma zoals VNC moeten gebruiken

Krijg je nog een foutmelding als je van 98 naar XP toe wilt?

ja vanaf de win98pc als ik dan op de winxp gebruik (thomas) klik krijg ik de foutmelding CODE 31......

Alleen code31?

Heb je het gastaccount in xp aanstaan? En de interne firewall uitstaan in xp?

bedankt alles werkt nu..... moet wel een wachtwoord invoeren terwijl die nergens op zit kan er die ook nog af

Waar moet je een wachtwoord ingeven? In windows of als je de xp machine benaderd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan