Netwerk verbinding

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Hallo ik heb win7 en zie 2 internet verbindingen
En wel 1 onder mijn naam en 1 onder Virtuale Profile allebij goede verbinding
Onder apperaat beheer net werkverbinding staan deze aansluitingen:
RangeMax Wireless N USB Adapter WN 111v2 ( Welke ik zelf geplaatst heb )
Realtek P Cle GBE Family Controller
Microsoft Virtualwifi Minipoort Adapter
De laatste 2 heb ik uitgeschakelt,maar hoe komt het nu dat ik 2 verbindingen zie
1 SSID verbinding met mijn naam (Welke Ik wil houden)
En 1 SSID onder Virtual Profile als ik deze verwijder komt die gewoon terug bij de volgende opstart

MVG Rama

microsoft virtual wifi minipoort adapter word gebruikt voor virtuele pc's bijvoorbeeld (vm ware)-(windows virtual pc 2007 enz.)
microsoft virtual wifi minipoort adapter word automatisch geïnstalleerd dus het maakt niks uit

Oke maar waarom ben ik dan steeds als eerste verbonden met virtual profile en niet met mijn naam zoals ik de boel aangemeld heb?

Ik weet niet wat je daarmee bedoeld,graag wat meet uitleg hoe ik dat dan oplost

GR. Rama

Bij "Beheer draadloze netwerken" in je Netwerkcentrum kan je de prioriteiten van de draadloze netwerken instellen.
Het netwerk dat bovenaan staat is je standaard/prioriteitsnetwerk.

Heb ik gedaan en virtueel profile zelfs verwijderd
Ook onder in de taakbalk stond het goed,maar als ik de computer opnieuw opstart staat doodleuk virtueel profile weer als eerst verbonden??????:evil:

Dat virtueel profile heb ik nu weggekregen door er een nieuwe wireless usb adapter in te zetten
Ik heb nu een verbinding maar in de taakbalk waar de verbindingsmelding staat in streepjes daar staat nu een sterretje in.
wat dat nu weer inhoud????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan