PuppyZwolle
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2004
Laat ik het (voor ik met specificaties ga gooien) algemeen houden. 3 Laptops zijn allemaal Windows 2x7 1x8. en lopen allemaal soepel op het web. Uiteraard wil de snelheid wel eens terug lopen maar dat is te verwachten.
Maar er is een 4de. Ook win 7. Zodra deze aangaat en verbinding maakt met het net gaat voor de rest de kraan op druppelen. Deze doet dit al een hele tijd maar wordt zo onregelmatig gebruikt dat het (nog) niet in de weg stond.
Duidelijk wat er aan de hand is maar..... wat doe ik eraan?
En nee, er is geen spy of mal-ware.
De vraag dus; Is er een standaard instelling die ik niet ken die een computer voorrang toekent op een netwerk? En zo ja (ongetwijfeld eigenlijk) hoe leer ik die computer de 'Sesamstraat regel';
Maar er is een 4de. Ook win 7. Zodra deze aangaat en verbinding maakt met het net gaat voor de rest de kraan op druppelen. Deze doet dit al een hele tijd maar wordt zo onregelmatig gebruikt dat het (nog) niet in de weg stond.
Duidelijk wat er aan de hand is maar..... wat doe ik eraan?
En nee, er is geen spy of mal-ware.
De vraag dus; Is er een standaard instelling die ik niet ken die een computer voorrang toekent op een netwerk? En zo ja (ongetwijfeld eigenlijk) hoe leer ik die computer de 'Sesamstraat regel';
Samen spelen, samen delen.
Bij voorbaat hartelijke dank.