Netwerk via het stopcontact...

Status
Niet open voor verdere reacties.

vikings

Banned
Lid geworden
1 apr 2006
Berichten
477
hallo, ik vraag mij af of netwerk via het stopcontact, buiten huis ook werkt, bij buren, bij huizen die op de zelfde stroomhok zitten, in de straat, of dat dit alleen tot aan de stoppenkast kan,

ik ben namelijk aan het kijken of dit kan met een 200 meter netwerkstopcontact...
er zit 1 gebouw tussen, maar uiteindelijk komt dit in de straat op de zelfde troomhok aan van de straat...
 
Ik heb al eens gehoord dat een netwerk via stopcontact soms tot buiten het huis zou geraken, is dit wat je zou willen want dat is zeker niet de bedoeling :confused:
 
Hou er rekening mee dat je netwerk ook in andere huizen zou kunnen binnengaan en door derde kan gebruikt worden.
 
:s

dit is toch afgeschermt. andere ferquencie. .??
via stopcontact..
 
Helaas gaat niet lukken wat jij wil,de Aardlek schakelaar verhinderd dat.

Proefondervindelijk vast gesteld.

Meer weten,kijk dan hier
 
als ik het goep bekrijp, kan het beveiligt worden met w8woord,
dus al zou hetwel werken via buiten stroomnet, zou je met w8woord beveiigt kunnen worden, w.s. bij de z. en de o. het zelfde wachtoord. dat er verbinding is...

of oz...
 
Ja zoiets.

Afstand is ook van invloed.

En zoals ik al heb aangegeven,gaat het niet buiten je eigen meterkast.
 
Gaat toch via een fase, en er zitten 3 fases verdeeld over een groep woningen, dan heb je ook in een andere woning jou netwerk, maar welke, dat is de vraag.

3 fases, en een 0, is draai of krachtstroom, fase tot 0 = 230volt, tussen de fases = 400 volt.
 
Wat gaat niet?:confused:

Overigens ooit met een babyfoon, over het lichtnet uitgeprobeerd, werkte niet bij de buren, maar een paar huizen verderop, weer wel.
 
Laatst bewerkt:
Je kom niet voorbij het Aardlek.

Heb het uitgeprobeerd ,ook zonder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan