netwerk wachtwoord????

Status
Niet open voor verdere reacties.

chicko

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2000
Ik ben net klaar met het instaleren van Wanadoo cable, maar nu krijg ik steeds als ik mijn pc opstart een balkje waar ik mijn naam en wachtwoord voor het netwerk moet invoeren, ik heb toen de gegevens die ik van wanadoo kreeg ingevuld, maar als ik de pc weer opnieuw opstart moet ik telkens dit invullen, doe ik dat niet kan ik niet Internetten.

Hopenlijk kan iemand me helpen om het netwerk voor mijn pc opstart uit te zetten.
Thanks

Steven

Is er ergens geen mogelijkheid om een vinkje te zetten bij "wachwoord opslaan"?

Heb ik nergens zien staan!
ik wil trouwens ook mijn wachtwoord veranderen , maar HOE???????

Bedankt

Steven

Ga naar start/instellingen/configuratiescherm/netwerk.
Daar selecteer je bij "Primaire Netwerkaanmelding" 'Windows-aanmelding'. Klik vervolgens op OK. Start tenslotte de computer opnieuw op.

Andere methode: Ga naar Start/Programmas/Zoeken (F3) Type *.pwl (vergeet het sterretje en het puntje niet), en wis alle bestanden die gevonden worden. Start Windows opnieuw op. Als het inlogscherm komt, typ je je gebruikersnaam, maar laat het wachtwoord- en het bevestigingsscherm blanco en klik OK. Klaar!

Lukt dat niet, doe je het volgende:

Sluit Internet Explorer en Outlook Express af.

Rechtsklik op je bureaublad of in een map, en kies Nieuw/Tekstdocument. Kopiëer nu de volgende vetgedrukte tekst, en plak hem erin:

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Network]
"DisablePwdCaching"=-

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Network\Real Mode Net]
"autologon"=-

Sla op als Dialup.reg, en dubbelklik erop.

Antwoord 'ja', wanneer je gevraagd wordt, of je de inhoud van dit regfiletje in je register wilt laten invoeren.

Start even opnieuw op.

Succes,

Lijkt het me handig als je ook verteld welk besturingsprogramma je draait

Geplaatst door m@rio
Lijkt het me handig als je ook verteld welk besturingsprogramma je draait

Ja, daar zit inderdaad wel wat in... :o

Het bovenstaande geldt voornamelijk voor Win 95, 98 en ME...

Windows netwerkwachtwoord is niet het casema/wanadoo wachtwoord en ook niet de activatie code.
Eff vraagje welk os draai je ?

windows 98 1st werkt namelijk moeilijk met de eurodocsis modem moet je batch bestand eerst draaien.

Je wachtwoord kan je online verandere op de wanadoo homepage

OK, volg dan 1 voor 1 de aanwijzingen die ik gaf, en test steeds even of het werkt voordat je de volgende probeert.

Bij windows 1st moet je een batch file over heen draaien als het goed is heeft de monteur van casema deze op je hd gekopieert en ook laten draaien zoniet zal je casema moeten bellen dat ze deze batch opsturen
Anders gaat het niet werken

Daar was ik niet van op de hoogte. Dat moet hij dus inderdaad even nachecken.

Die batch heb ik via casema gemaakt en draait erlke keer als ik mijn pc opstart!

en allemaal bedankt, ik heb het volgende gedaan en nu hoef ik geen wachtwoord in te vullen maar gewoon op enter te drukken om op te starten.
"
Andere methode: Ga naar Start/Programmas/Zoeken (F3) Type *.pwl (vergeet het sterretje en het puntje niet), en wis alle bestanden die gevonden worden. Start Windows opnieuw op. Als het inlogscherm komt, typ je je gebruikersnaam, maar laat het wachtwoord- en het bevestigingsscherm blanco en klik OK. Klaar!
"

Als deze site niet bestond was ik nu niet aan het internetten !!!

THANKS 2 all of U!!!

Steven

netwerk wachtwoord opgeven

Werkt helaas ook niet met Windows 7!
WIE kan helpen??

@ Farbak: dat staat ook al vermeld. Het werkt alleen in Win 95, 98 en ME. Je had btw beter een nieuw topic geopend dit topic komt uit 2003!!

@ MPH: zie reactie naar Farbak :o

Enne de oplossing zou kunnen liggen in het feit dat je office 2000 (misschien 2002 ook nog) of eerder gebruikt.

Vista en ook windows 7 gebruiken een andere manier om wachtwoorden op te slaan dan office 2000 en 2002 (ook wel office XP) waardoor het dus niet meer werkt.

Heb dit probleem zelf aan de hand gehad toen ik +/- 1,5 maand terug de nieuwe pc van mijn schoonvader klaar voor gebruik maakte. Had dit btw binnen 5 minuten via google uitgedokterd.

Enige oplossing die ik vond was een nieuwere versie van office gebruiken (dus i.i.g. 2003)

Robert

Laatst bewerkt:
MPH en Farbak,

Graag jullie eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan om je vraag in die van iemand anders te stellen. Daarnaast stamt het topic uit 2003 en is niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan