johnmetprolemen
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 jun 2001
Hai,
Ik heb twee pc's met win xp en eentje met win 98.
ook gebruik ik een router (sitecom) en adsl (mxstream)
Nu wil ik deze pc's via mijn router met elkaar verbinden,
op mijn pc staat internet op de andere pc's is dit niet nodig.
Nu werken de twee pc's met win xp wel goed met elkaar, maar de pc met win 98 kan ik niet vinden in het netwerk.
Op de twee xp pc's zijn de instellingen 192.168.0.1 en de werkgroep ms home, op de pc met win 98 staan dezelfde instellingen, mijn firewal en norton enz staan uit.
Nu heb ik zo'n beetje alles gelezen wat er op deze site staat ook heb ik verder gezocht op het internet en nergens en het zal er echt wel staan kan ik iets vinden.
wie kan mij helpen of weet waar ik iets kan vinden wat mij verder kan helpen???
Alvast bedankt en natuurlijk ook van mijn kinderen want die staan nu in mijn nek te hijgen, haha
John
Ik heb twee pc's met win xp en eentje met win 98.
ook gebruik ik een router (sitecom) en adsl (mxstream)
Nu wil ik deze pc's via mijn router met elkaar verbinden,
op mijn pc staat internet op de andere pc's is dit niet nodig.
Nu werken de twee pc's met win xp wel goed met elkaar, maar de pc met win 98 kan ik niet vinden in het netwerk.
Op de twee xp pc's zijn de instellingen 192.168.0.1 en de werkgroep ms home, op de pc met win 98 staan dezelfde instellingen, mijn firewal en norton enz staan uit.
Nu heb ik zo'n beetje alles gelezen wat er op deze site staat ook heb ik verder gezocht op het internet en nergens en het zal er echt wel staan kan ik iets vinden.
wie kan mij helpen of weet waar ik iets kan vinden wat mij verder kan helpen???
Alvast bedankt en natuurlijk ook van mijn kinderen want die staan nu in mijn nek te hijgen, haha
John