netwerk werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hoefr geen Gatway aan te geven. Maar jij werkt hebt een ruoter Crash. En Caspr heeft een hub. Dat is wel iets anders.
Joop

Caspr,

Hier nog een paar sites waar heel veel info over netwerken te vinden is.Ik heb hier ook veel van mijn kennis vandaan.

1-Internet delen.tk
2-PC hulp kijk onder netwerk hulp.
3-Practically Networkijng kijk onder Troubleshooting
& Tutorials.

Hoop dat je er wat aan hebt.
Blijf je berichtgeving volgen.

Grtzzz.

Dank je wel, ik ga d'r mee aan de slag en laat het weten of er vorderingen zijn.

Casper.

Ik ben flink verder gekomen door de site internetdelen.tk, bedankt FunZip. Het netwerk werkt inmiddels, de computers kunnen elkaar vinden. Maar nu moet het internet nog gedeeld worden... Internetdelen.tk is gemaakt voor winxp, op mijn server draait win98 wat betekend dat ik een beetje moeite heb met ics. Op een aantal andere sites wordt gesproken over sygate, maar ik heb geen zin om te gaan betalen voor mijn thuisnetwerk. Mijn volgende vraag; Wie kan mij vertellen hoe ik mijn win98 server zover krijg dat het hele netwerk van het internet kan genieten?
Wederom bij voorbaat dank, Casper.

Hoi,

Sorry,...maar van hub's heb ik niet zoveel kennis.
Moet je er geen Router tussen zetten, die deelt automatisch IPadressen uit aan de overige PC's?

Grtzzz.

Wat ik al eerder vertelde met een router, werkt het allemaal gelijk in 1 keer. Ook je delen van bestanden en op internet. Dan heb je gen probleem met instellen.
IK werk met Windos me en Windows 98.

Joop

Beste mensen, ik heb het voor elkaar. Helaas niet op de manier zoals ik het graag gedaan had, ik maak nu namelijk gebruik van Sygate, en dan werkt het bijzonder snel. Tegen de tijd dat mijn trial periode afgelopen is ga ik wel weer verder kijken, maar voor nu werkt alles.
Iedereen die gereageerd heeft op mijn post, hartelijk dank. Ik ben er een stuk wijzer van geworden.
Casper.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan