netwerk zien wat actief is

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Ik zoek eigenlijk een prog, wat precies aangeeft welk programma er op het moment bezig is op het netwerk en of op internet....

Bestaat zoiets?

Ziet er goed uit, maar iets simpeller, kan dat ook. Je moet nog al wat doen voor dat je misschien eens een knap beeld krijgt?

Niemand enig idee, mijn netwerk is alleen maar bezig met pakketten te ontvangen en verzenden, heb net windows schoon geinstalleerd en heb nog niets vreemds geinstalleerd, aleen maar bittorrent en het bijbhorende bittorent dna wat ik niet echt snap waar dat goed voor is.

Ik zou dus graag willen zien welke progs er allemaal bezig zijn met netwerk of internet.

Juist haha :d. Daar ik net wat centjes heb uitgegeven aan Norton 2007. Ben er nou eenmaal dol op. En KIS en NAV gaan niet samen helaas. NAV gaat eigenlijk helemaal niet samen met andere paketten. Dat is wel een min punt.

Toch bedankt.

Kijk, dat komt aardig in de richting, nu zou ik nog wel willen zien welke programma's op de pc connectie hebben met de buitenwereld haha. Maar dit zal niet zo makkelijk zijn denk ik?

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan