netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

jotess

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2006
Telkens ik mijn pc afleg start hij opnieuw op, ik gebruik Xp en heb via draadloos geprobeerd usb van dLink en pc start op nieuw op nu heb ik via een kabel geprobeerd en pc start terug opnieuw op als ik kabel uitrek (ethernet kabel) en dan pc afsluit werkt het wel dan sluit pc goed af. weet iemand raad ? Mvg John

Telkens ik mijn pc afleg start hij opnieuw op, ik gebruik Xp en heb via draadloos geprobeerd usb van dLink en pc start op nieuw op nu heb ik via een kabel geprobeerd en pc start terug opnieuw op als ik kabel uitrek (ethernet kabel) en dan pc afsluit werkt het wel dan sluit pc goed af. weet iemand raad ? Mvg John

Vast wel, maar ik vind je verhaal nogal onsamenhangend zo zonder punten, komma's en met weggelaten lidwoorden... Kun je iets duidelijker omschrijven?

Na 10 keer lezen denk ik dat ik het begrijp.;)
Was dit opeens of heb je iets veranderd aan je PC, nieuwe software of hardware?

wat gebeurd er als je geen internetverbinding hebt dus zowel draadloos als bedraad niet aansluit. ? slaat je pc dan ook uit? of reboot?

Hallo, ik heb een volledige herinstal gedaan van xp, alle update's gaan halen en alle juiste drivers geinstalleerd, na dit alles wilde ik de pc afsluiten maar hij start automatisch terug op, dit was met een usb adapter van DLink, als ik deze uit trek sluit pc wel goed af dus dacht ik waarschijnlijk probleem met usb adapter, ik heb dan een kabel getrokken en dit werkt perfect om te surfen mailen enz. helaas als ik pc afsluit start hij terug op trek ik dan die kabel uit mijn ethernet adapter doet hij wel wat hij moet en sluit hij af. Ik heb ook al de optie " Niet heropstarten na fout " uit gevinkt maar blijkbaar gen effect op mijn probleem. Mvg John alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan