Netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

jverstraten

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2009
Is het mogelijk om alle wachtwoorden en andere zooi uit te schakelen, zodat we gewoon bestanden en foto's uit kunnen wisselen en elkaars printer kunnen gebruiken, hier binnens huis.
Ik word er gek van, dan ben ik niet gemachtigt, dan moet ik weer een netwerk wachtwoord invullen, wat ik nooit gemaakt heb en dus ook niet weet.
Help, via de computer heb je ook geen **** want die zegt dat je dat aan de netwerkbeheerder moet vragen, nou die bestaat niet.

We gebruiken allemaal windows 7 ultimate, ikzelf en mijn dochter op een desktop en mijn zoon op zijn laptop.

Ik hoop dat iemand met een oplossing komt.
vr gr.
Johan.

Jullie moeten allemaal in dezelfde "homegroup".

control panel -> netwerk en internet -> homegroup en kiezen van opties voor delen

Vervolgens maakt 1 persoon een homegroup aan, deelt de informatie en dan zou het moeten werken

Jullie moeten allemaal in dezelfde "homegroup".

control panel -> netwerk en internet -> homegroup en kiezen van opties voor delen

Vervolgens maakt 1 persoon een homegroup aan, deelt de informatie en dan zou het moeten werken

Bedankt voor je reactie. Zo hebben we ook de zaken ingesteld, ook bij geavanceerde instellingen zijn de nodige dingen aangevinkt.
Maar geheid krijgen we dit te zien. voorbeeld:Naamloos.jpg

Op 21 november heb ik hier op het forum een vraag gesteld over de problemen die we ondervinden met ons netwerkje.
Ik heb een reactie van "Wampier" gehad, maar die heeft niet de oplossing gebracht.

Vanavond ook weer, mijn computer geeft op "Er zijn momenteel geen andere thuisgroepcomputers beschikbaar" terwijl mijn zoon wel bestanden naar mijn computer kan sturen. En de computer van mijn dochter geeft op dat ze niet gemachtigd is.
Soms werkt het wel goed, maar de meesten tijd niet. Het is net of hij af en toe de instellingen verliest.

Heeft iemand een idee ?

j.verstraten@upcmail.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan