netwerkadapter en ethernetcontroller

• Onderwerp starter Onderwerp starter bn2vs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Ik ben de windows op mn laptop er opnieuw opgezet, maar geraak niet op internet.

Als ik de cd van mn router erin stop en die zooi probeer te installen krijg ik iets in deze aard:
"de netwerkadapter van deze pc reageert niet. om deze software te instaleren moeten zowel de netwerkadapter als de ethernetcontroller werken"

Ik heb geen cd's met drivers ervoor ofzow. Geen idee hoe ik die zooi moet instaleren, op mn andere pc's heb ik er nog nooit problemen mee gehad...

Enige help is welkom :)

Wat voor pc is het en wat voor netwerkkaart ?

Dan kun je opt internet wel even zoeken en dan met een usb stick ofzo kopieren

Geen idee wat voor adapter het is. Het is een laptop van acer (of heb je meer specefieke gegevens nodig, zoja, welke?)

Ik heb de driver van mn netwerkadapter gevonden, en die doet het nu. Ik vind de driver voor die ethernetcontroller echt niet. Iemand een idee waar ik die kan vinden?

Ja, van deze pagina heb ik die netwerkadapter, maar die ethernetcontrollers die erop staan vind ik maar vaag. Een archief met een hele hoop bestanden erin, waarvan slechts 1 een installer file, die een of ander programma instaleerd, maar niet de driver die je nodig hebt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan