joeri75
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 aug 2010
Sinds enkele dagen heb ik mij een nieuwe laptop aangeschaft (Acer Aspire 7745G,I7 Processor,6gb ram,1000gb hard disk)
En 1 maal per dag verbreekt hij gewoon de verbingen van mijn wireless netwerk. Als ik dan netwerkcentrum open , zit het tussen de router en de computer ben nog wel verbonden , maar geeft dan daar een geel driehoekje met een uitroepteken in .
Als ik dan probeer de netwerkadapter uit te schakelen loopt hij telkens vaqst daar en moet ik hem volledig terug opstarten door power knop ingedrukt te houden . Ligt het nu aan de netwerkadapter of aan mijn router
Router is een LINKSYS Wireless-G Breedband router
en de netwerkadapter van de acer is een Broadcom 802.11n netwerpadapter
Wie kan me hier bij helpen?
En 1 maal per dag verbreekt hij gewoon de verbingen van mijn wireless netwerk. Als ik dan netwerkcentrum open , zit het tussen de router en de computer ben nog wel verbonden , maar geeft dan daar een geel driehoekje met een uitroepteken in .
Als ik dan probeer de netwerkadapter uit te schakelen loopt hij telkens vaqst daar en moet ik hem volledig terug opstarten door power knop ingedrukt te houden . Ligt het nu aan de netwerkadapter of aan mijn router
Router is een LINKSYS Wireless-G Breedband router
en de netwerkadapter van de acer is een Broadcom 802.11n netwerpadapter
Wie kan me hier bij helpen?