Netwerkadapter loopt vast na verbreken van internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeri75

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2010
Sinds enkele dagen heb ik mij een nieuwe laptop aangeschaft (Acer Aspire 7745G,I7 Processor,6gb ram,1000gb hard disk)

En 1 maal per dag verbreekt hij gewoon de verbingen van mijn wireless netwerk. Als ik dan netwerkcentrum open , zit het tussen de router en de computer ben nog wel verbonden , maar geeft dan daar een geel driehoekje met een uitroepteken in .

Als ik dan probeer de netwerkadapter uit te schakelen loopt hij telkens vaqst daar en moet ik hem volledig terug opstarten door power knop ingedrukt te houden . Ligt het nu aan de netwerkadapter of aan mijn router

Router is een LINKSYS Wireless-G Breedband router
en de netwerkadapter van de acer is een Broadcom 802.11n netwerpadapter

Wie kan me hier bij helpen?

Houd eens een dag lang de adapter er aan. Als hij dan NIET uitvalt, kan het aan het Energiebeheer van de netwerkkaart liggen (kijken bij Eigenschappen van die kaart)

Oke bedankt , ja dat was het bij energie beheer stond het vakje aangevinkt dat de computer de kaart mag uitschakelen om eregie te besparen.

Bedankt alvast voor de goede en juiste snelle oplossing

hij vinkt dit terug aan als ik laptop heb uitgeschakeld en terug opstart

Huh??.:shocked:. dat pikken we niet:evil::p Maarre? Misschien nog even op OK of Toepassen klikken? Misschien moet je wat verder kijken, is er nog een knop Geavanceerd waarachter iets van Energiebeheer wordt geregeld?
Wordt ergens in W7 het Energiebeheer voor ALLE apparaten geregeld? (Ik heb slechts XP).Kijk eens in de Helpfunctie van W7 onder energiebeheer.

Laatst bewerkt:
Is al opgelost onder tussen denk , maar denk dat het ook ergens de router is want als het internet uitvalt hier . En ik dan op de reset knop druk komt hij natuurlijk direct terug dus moet ergens in de instellingen van de router zijn denk

Alle na enkele dagen kreeg hij het opnieuw mijn internet valt soms gewoon weg op gepaste tijdstippen , soms blijft hij dus hele dag online en soms na enkele minuten vlieg ik eraf , als ik dan kijk naar verbinding van mijn router krijg ik nog altijd verbinding op andere computer of via wifi van GSM . Dus aan netwerk ligt het niet.

Als ik dan via netwerkcentrum de adapterinstellingen wil wijzigen loopt hij daar gewoon vast en moet ik hem telkens afsluiten met de power knop , nadien start ik hem terug op en is het probleem weer even weg
maar dan blijft het meestal wel langer duren .

p.s. de draadloze netwerkkaart staat niet aan gevinkt dat hij deze mag uitschakelen om energie te besparen .

Snap het probleem nog steeds niet
krijg ook bijna elke dag melding van mijn virusscanner dat hij netwerkaanval heeft gedetecteerd en onschadelijk gemaakt (Bullguard 9.0)

Werk met Windows 7 64bit home Edition
Linksys Wireless G-Router WRT54GL
Via een ACER Aspire 7745G I7 6GB 1TB HD
Met Bullguard 9.0

Kan me iemand helpen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan