Netwerkadapter niet meer gevonden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

intro34

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2002
Na het gebruiken gisteren van tune up utilities 2010 kan de computer van mijn vriend geen netwerkadapters meer vinden. Hij zegt na het gebruik van het programma nog op internet te zijn geweest (programma sluit computer eerst automatisch af) zonder problemen.
Mijn pc en laptop doen het wel, dus ik vermoed dat het zogenaamde schoonmaakprog. iets essentieels heeft gewist?

We maken gebruik van Ziggo modem en router.
Iemand enig idee?

Wat "zegt" apparaatbeheer? Vraagtekens, uitroeptekens? Zo ja, dan zal de driver opnieuw geinstalleerd moeten worden.

Die is te vinden op de website van de fabrikant van de pc. (je geeft niet aan of het een merk pc is, en welk type)

Stuurprogramma's niet gevonden inderdaad,ik zal even met mijn pc gaan kijken bij fabrikant.

Het is qmotion, en ik kan geen drivers vinden op de site?

Met alleen qmotion kan ik ze ook niet vinden, zal dan ook het exacte type moeten weten om de juiste drivers te vinden.

Wat ook mag is een volledig hardware overzicht plaatsen die je kan maken met Pc Wizard

Laatst bewerkt:
Opgelost

Je hebt mij wel op een ander idee gebracht, dank je wel! Er staan vast nog oude drivers op zijn pc, ik ga even zoeken!.....
Ja hoor. Gevonden. Nu e mail opnieuw instellen en het is weer in orde!
Dank je wel voor de moeite!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan