Hoi beste mensen..
Sinds een tijdje heb ik windows vista geupgrade naar windows 7.
alleen heb ik sinds dien 1 probleempje.wat ik niet bij vista had.
mijn netwerkadapters hebben verbinding met mijn netwerk.
Alleen bij gebruik van bijv Live messenger of een download programma.
komt er plots bij de verbinding een uitroepteken te staan en beberte verbinding.
Op dat moment werkt internet dus niet meer en is het ook niet meer mogelijk om bij het netwerkcwntrum te komen of om de pc af te sluiten..
als je de pc dan afsluit blijft hij meer als 3 uur hangen op het afsluitscherm.
ik heb al de nieuwste drivers geinstaleerd voor netweradapters.
Heb zelfs meerdere adapters geprobeerd alleen het probleem blijft zich voordoen.
Mijn netwerk zelf blijft wel werken op het moment dat het op de pc op beberkt staat de ps3 blijft werken en ook de andere pc in het netwerk...
Ik hoop dat iemand dit probleem ook heeft gehad en een oplossing heeft .. ik heb zelf nl niks op het net kunnen vinden ..
Sinds een tijdje heb ik windows vista geupgrade naar windows 7.
alleen heb ik sinds dien 1 probleempje.wat ik niet bij vista had.
mijn netwerkadapters hebben verbinding met mijn netwerk.
Alleen bij gebruik van bijv Live messenger of een download programma.
komt er plots bij de verbinding een uitroepteken te staan en beberte verbinding.
Op dat moment werkt internet dus niet meer en is het ook niet meer mogelijk om bij het netwerkcwntrum te komen of om de pc af te sluiten..
als je de pc dan afsluit blijft hij meer als 3 uur hangen op het afsluitscherm.
ik heb al de nieuwste drivers geinstaleerd voor netweradapters.
Heb zelfs meerdere adapters geprobeerd alleen het probleem blijft zich voordoen.
Mijn netwerk zelf blijft wel werken op het moment dat het op de pc op beberkt staat de ps3 blijft werken en ook de andere pc in het netwerk...
Ik hoop dat iemand dit probleem ook heeft gehad en een oplossing heeft .. ik heb zelf nl niks op het net kunnen vinden ..